صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 10
کد خبر: ۳۷۹۷۶

جزییات و سود عرضه اولیه ساوه

جزییات و سود عرضه اولیه ساوه اعلام شد و عرضه اولیه شرکت سیمان ساوه در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ انجام خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیر عامل شرکت سیمان ساوه به صورت غیررسمی جزییات و سود عرضه اولیه ساوه اعلام کرد و زمان عرضه اولیه شرکت سیمان ساوه در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ مشخص شد.

 

 

شرکت سیمان ساوه، مهمان تازه فرابورس که احتمال عرضه آن فردا بیشتر است در دوره 9 ماهه منتهی به آذر ماه برای سال مالی 29 اسفند 98، موفق به تحقق 1608 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به دوره مشابه قبلی رشد 73 درصدی نشان می دهد.

 

کمال صدیقی در این مورد به بورس ۲۴ گفته است: به صورت غیررسمی به ما اعلام شده است که عرضه اولیه سهام سیمان ساوه چهارشنبه جاری انجام خواهد شد. اما تاکنون به صورت مکتوب اطلاعیه‌ای برای ما از سوی شرکت فرابورس ارسال نشده است.

 

جزییات عرضه اولیه ساوه

چهارشنبه مورخ 1398/12/21 تعداد 58.500.000 میلیون سهم از سهام شرکت سیمان ساوه به عنوان بعنوان دویست و هشتمین نماد معاملاتی (یکصد و بیست و پنجمین شرکت در بازار دوم) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در گروه سیمان ، آهک و گچ و زیر سیمان ، آهک و گچ و با کد 5394 در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “ساوه ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح تصویر می باشد.

 

 

شرکت سیمان ساوه با نماد ساوه و تعداد کل سهام 650.000.000 (ششصد و پنجاه میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار 58.500.000 میلیون سهم از ساعت 7:00 صبح لغایت 10:00 صبح با قیمت هر سهم 22.500 تا 23.500 ریال در چهارشنبه مورخ 1398/12/21 عرضه اولیه خواهد شد.

 

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت کارگزاری صبا تامبن (سهامی خاص) به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه خواهد بود.

 

-مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری صبا تامبن (سهامی خاص) خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه ساوه ، 60 سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق 60 سهم به هر کد مبلغ 1.410.000 ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه ساوه

-با فرض مشارکت 1.6 میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد 36 سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ 846.000 ریال نیاز خواهد بود.

 

-با فرض مشارکت 1.7 میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد 34 سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ 799.000 ریال نیاز خواهد بود.

 

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس ازعرضه اولیه

-حداکثر ضریب تخصیص صندوق به ازای هر دارنده واحد صندوق :

-تعداد کل سهام قابل عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه: 6.500.000 سهم

-صندوق های سرمایه گذاری در سهام :30

-صندوق های سرمایه گذاری مختلط :15

-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت :2

 

تحلیل بنیادی ساوه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

 

به گفته مدیر عامل شرکت سیمان ساوه، به صورت غیررسمی اعلام شده که عرضه اولیه «ساوه» چهارشنبه جاری انجام خواهد شد و پیش از این هم اعلام شده بود نماد آریا در چهارشنبه جاری احتمالا عرضه اولیه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: