صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۲۸
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 15
کد خبر: ۳۸۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

ماجرای دستگیری پرستار قلابی + فیلم

در چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی مربوط به پرستار قلابی که گریه می کرد منتشر شد که واکنش های زیادی نیز در پی داشت. در ادامه ماجرای دستگیری پرستار قلابی را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر، شخصی که خود را پرستار معرفی کرده بود و یک کلیپ ساختگی و دروغین در خصوص وضعیت بد کرونا در کشور و برای ایجاد اضطراب در جامعه از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود دستگیر شد در ادامه ماجرای دستگیری پرستار قلابی را با هم می خوانیم. 

 

ماجرای کلیپ دروغین پرستار قلابی

اخیرا فیلمی در فضای مجازی پخش شد که فردی با لباس پرستاران آن را ضبط کرده و با گریه از مردم خواهش می‌کند که از خانه‌ها بیرون نروند و از وخامت اوضاع شیوع کرونا در کشور می‌گوید.

 

گفته می‌شود این فرد پرستار واقعی نبوده و فقط به منظور تشویش اذهان عمومی و ایجاد اضطراب در جامعه اقدام به این کار کرده است.

 

 

 

پس از آن کاربران فضای مجازی عکسی از یکی از پرستاران پس از ساعت‌ها شیفت برای خدمت رسانی به مردم کشور را در کنار تصویر پرستار جعلی گذاشته و از مردم خواستند در فضای مجازی تحت تاثیر چنین ویدیو‌ها و اقداماتی قرار نگیرند.

 

 

 

 

ماجرای دستگیری پرستار قلابی

چند روز گذشته و همزمان با موج شیوع ویروس کرونا در کشور، ویدئویی توسط مسیح علینژاد در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. در این ویدئو فردی با لباس پرستاری خود را از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری معرفی می‌کند و با گریه از مردم خواهش می‌کند که از خانه‌ها بیرون نروند و از وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا و کشته شدن ۱۰۰ نفر از مبتلایان کرونا در این بیمارستان می‌گوید.

 

انتشار این ویدئو که از همان ابتدا مشخص بود ساختگی است و به منظور تشویش اذهان عمومی و فریب مردم تهیه و توزیع شده است با واکنش‌های طنز و انتقادی کاربران فضای مجازی نیز همراه شد.

 

 

واکنش کاربران فضای مجازی به دستگیری پرستار قلابی

 

این خانم تحت هیچ عنوانی در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در استان هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علی نژاد سعی در فضاسازی و تشویش اذهان عمومی داشته که روز گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شده است. انتشار خبر دستگیری یکی از نوچه‌های مسیح علینژاد که برای فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی از هیچ اقدام کثیفی فروگذار نمی‌کند با واکنش کاربران فضای مجازی نیز همراه شد. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

 

 

 

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ب نظر من اینجور آدما رو ک تو این موقعیت سوع استفاده میکنن باید اعدام کنن تا دیگه کسی جرات چنین کارهایی رو نداشته باشه
عبدالزهرا زاهدی
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بي غيرتي هم حدوحدودي دارد اما اينگونه نام بي غيريتي هم براشون شرف وشأن آوراس شكي نيست اينها از رنج وهلع وترس كودكان هموطن خود لذت مي برن هيچ مخلوقي دست به چنين لعنتي نمي گذاره فقط ازهر لحاظ خرابن خراب لعنت اللهم