صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۳۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 22
کد خبر: ۳۸۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
برنامه عصر جدید 2

فیلم| زنگ طلایی عصر جدید برای شعبده بازی جادویی رضا پورجوان با کارت در فصل دوم قسمت سوم/ شعبده باز غوغا کرد

اجرای شعبده بازی و کارت بازی رضا در برنامه عصر جدید 2 به عنوان هفتمین اجرا روی صحنه رفت و زنگ طلایی امین حیایی را به دست آورد.

به گزارش راهبرد معاصر، کارت بازی رضا در قسمت سوم فصل دوم عصر جدید غوغا به پا کرد و علاوه بر 4 رای سفید داوران زنگ طلایی امین حیایی را نیز به دست آورد و بشیر حسینی او را با شین لیم قهرمان امریکن گات تلنت که یک چینی کانادایی است مقایسه کرد.

 

رضا پورجوان با این زنگ طلایی مستقیما به مرحله نیمه نهایی رفت و دیگر نیازی نیست در مرحله اول مسابقه پس از مرحله مقدماتی رقابت کند.

 

او توانیت با چند کارت و 4 سکه همه داوران و تماشاچیان را شگفت زده کرد و امین حیایی که در کنار او ایستاده بود نیز نتوانست از کارش سر دربیاورد. در ادامه فیلم اجرای رضا پور جوان را می بینید.

 

فیلم اجرای رضا پور جوان در عصر جدید قسمت سوم فصل دوم

 

شعبده باز امشب عصر جدید با اجرایی جادویی و اعجاب آور همه را مبهوت کرد. در حالی که آستین هایش را بالا زده و بود چیزی برای پنهان کردن وجود نداشت کارهایی کرد که باور پذیر نبود. رضا پور جوان در مقابل چمشان امین حیایی و داوران و دوربین ها کار های سفید را رنگی و طرح دار می کرد و سکه ها را غیب و جابه جا می کرد.

 

 

در نهایت نیز چند کارت سفید را به تصویر امین حیایی تبدیل کرد و همانجا بود که امین حیایی تصمیم خود را برای زدن زنگ طلایی برای رضا پورجوان گرفت و یکسره او را راهی نیمه نهایی کرد.

 

با این اجرای قوی که نمونه آن تنها در اجراهای خارجی وجود داشت و البته شبیه به آن را در فصل اول عصر جدید از سعید فتحی روشن دیده بودیم شاید باید انتظار داشته باشیم همانند فتحی روشن رضا پورجوان شهبده باز جدید عصر جدید را در فینال فصل دوم نیز ببینیم.

 

 

سعید فتحی روشن به عنوان داور عصر جدید برای اجراهای شعیده در فصل دوم پس از اجرای کارت بازی رضا تلفن را برداشت و به احسان علیخانی زنگ زد و حمایت قاطع خود را از کار فوق العاده شعیده بازی امشب اعلام کرد. فتحی روشن گفت رضا پورجوان در اجرای ان تکنیک ها بسیار ماهر است و کارهای اعجاب آوری از او خواهیم دید.

 

همچنین در پایان شعبده باز امشب عصر جدید که هفتمین اجرای شب سوم مرحله مقدماتی را داشت گفت هم اینک او 4 اجرای بعدی خود را نیز آماده کرده است که البته دیگر تنها به دو اجرا تا فینال نیاز دارد.

 

شایان ذکر است شعبده باز امشب عصر جدید در خشکشویی کار می کند و عاشق کارش است.

 

 

شین لیم شعبده باز قهرمان جهان کیست؟

شین لیم شعبده باز کانادایی ـ چینی و برندهٔ فصل ۱۳ مسابقه استعدادیابی آمریکا یا امریک گات تلنت است و تخصص اصلی شین لیم تردستی با استفاده از کارت‌ بازی است. همچنین معمولاً تردستی‌ های شین لیم با سکوت او و همراه با موسیقی‌ متناسب با تردستی انجام می‌شود.

 

شین لیم برندهٔ فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ های سحر و جادو در سال ۲۰۱۵ در بخش کارت‌ های بازی نیز هست.

 

او در برنامهٔ پن و تلر در دو فصل اجرا داشت و در مسابقات قهرمان قهرمانان گات تلنت نیز اول شده و لقب قهرمان قهرمانان استعدادهای جهان را به دست آورده است.

 

فیلم شعبده بازی شین لیم

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
عالی بود