صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 01
کد خبر: ۳۹۳۰

شرایط جدید انتخاب معلم نمونه

شرایط شرکت در طرح انتخاب معلم نمونه اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر ؛ تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی، آزمایشی و حق التدریس شاغل در واحدهای آموزشی، تربیتی اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در این طرح امکان حضور دارند.

همچنین نمره ارزشیابی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ شرکت‌کنندگان نیز در این بخش مورد توجه است.

مشمولان و شرایط شرکت در طرح انتخاب معلم نمونه

١- تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی، آزمایشی و حق التدریس شاغل در واحدهای آموزشی، تربیتی اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در هریک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

۲- نمره ارزشیابی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ شرکت‌کنندگان کمتر از ۸۰ نباشد.

٣- همکارانی که طی امسال از تاریخ اول مهر ۹۷ دارای غیبت غیر موجه به مدت ۱۰ روز هستند مشمول شرکت در برنامه نخواهند بود.

۴- افرادی که از ابتدای مهر ۹۷ یا در طول سال تحصیلی جدید از انواع مرخصی استفاده نموده اند حداقل یک ماه قبل از ابلاغ شیوه نامه استانی در آموزشگاه مشغول به کار بوده باشند.

۵-از هر مدرسه به ازای هر ۱۰ نفر یا کمتر، پرونده ی یک نفر که بالاترین امتیاز را کسب نموده، به منطقه ارسال خواهد شد.

۶-معاونان شرکت‌کننده در برنامه، جزء سهمیه واحد آموزشی نبوده و می‌بایست یک نفر از معاونان حائز بالاترین امتیاز در واحد آموزشی به ستاد منطقه معرفی شود.

۷- مدیران علاقمند به شرکت در برنامه باید مستندات خود را به همراه نمون برگ (الف) تکمیل شده جهت داوری به ستاد منطقه تحویل بدهند.

۸-معلمان نمونه ی سال‌های قبل برای شرکت در برنامه باید همانند سایر معلمان، مرحله آموزشگاهی را طی کرده و مانند سایر افراد متقاضی در برنامه شرکت نمایند. این افراد در مرحله تکمیل امتیازها برای شرکت در مرحله ی بالاتر می‌توانند از کلیه مدارک خود استفاده نمایند.اما شرکت در مراحل همسطح و پایین تر از نمونه قبلی، کلیه مدارک و سوابق خدمت در زمان کسب عنوان نمونه به بعد مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

۹-معلمانی که در سال‌های گذشته به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند تا سه سال مجاز به شرکت در همان سطح و سطح پایین تر نمی‌باشند. به عنوان مثال فردی که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به عنوان نمونه استانی انتخاب شده است در امسال نمی‌تواند در سطح استانی و منطقه‌ای شرکت کند ولی در سال ۹۹-۹۸ می‌تواند در برنامه شرکت نمایند.

۱۰- کلیه افرادی که از سوی هیأت‌های بدوی، تجدید نظرو رسیدگی به تخلفات اداری به مجازات‌های قطعی مندرج در ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری در طی سه سال منتهی به ارزشیابی (۱۳۹۷) و در طی امسال تا ابتدای اردیبهشت ماه سال ۹۸ محکوم شده‌اند از شرکت در برنامه انتخاب معلمان نمونه محروم هستند.

افرادی که قبل از ۳ سال (مذکور در بند فوق) و در ۷سال قبل از این سه سال متحمل مجازات‌های اداری ذیل شده باشند مشمول امتیاز منفی گردیده و امتیازات زیر از کل امتیازات کسب شده آن کسر می‌گردد.

بند «ب» ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری ۵ امتیاز

بند «ج» ماده ی ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری ۱۰ امتیاز

بند «د» ماده «ی» ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری ۱۵ امتیاز

بند «ه» ماده «ی» ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری ۲۰ امتیاز

بند «ز» ماده ی ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری ۳۵امتیاز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: