صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۴۸
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 01
کد خبر: ۳۹۳۴۴
آمار کرونا امروز ۱۳ فروردین ۹۹ / ۱۵۴۷۳ مبتلا بهبود یافتند

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۲۹۸۷ مبتلای جدید به کرونا

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ با ما همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر، شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز چهااشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ را به اطلاع می‌رسانیم.

 

ویروس کرونا بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا دو ماه پیش از چین نشئت در بیشتر کشور‌های جهان شیوع پیدا کرده و در تمام کشور‌ها نیز روند تصاعدی داشته است و هزاران نفر را در جهان مبتلا کرده است.

 

 

آمار کرونا امروز ۱۳ فروردین ۹۹

 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از ظهر روز گذشته تا امروز ۲۹۸۷ مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور شناسایی شده اند.

 

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ظهر دیروز تا امروز ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۹۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۷۵۹۳ مورد رسید.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۵۴۷۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

 

کیانوش جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۰۳۶ نفر رسید.

 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ۳۸۷۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

وی ادامه داد: مشارکت در طرح غربالگری کرونا در کشور از مرز ۶۷ میلیون نفر گذشت و توصیه وزارت بهداشت به مردم، مشارکت در خوداظهاری از طریق سامانه salamat.gov.ir است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: