صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 03
کد خبر: ۴۰۱۵

نارضایتی 70 درصد مردم آمریکا از عملکرد دولت ترامپ

جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا از بدبینی مردم نسبت به آینده ، بدتر شدن وضعیت اقتصادی و کاهش رضایتمندی از عملکرد «دونالد ترامپ» حکایت دارند.

به گزارش راهبرد معاصر ، جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که اکثر مردم این کشور براین باورند کشورشان در «مسیر اشتباه» گام بر می‌دارد و بدبینی فزاینده‌ای نسبت به آینده این کشور وجود دارد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «پرس. تی. وی» نظرسنجی مشترک خبرگزاری «آسوشیتدپرس» و مرکز امور پژوهشی «نورک» نشان داد که تنها 28 درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کشور در مسیر درست حرکت می‌کند، در حالی‌که 70 درصد می‌گویند آمریکا در مسیر نادرست قرار دارد.

بر اساس این گزارش، میزان افرادی که معتقدند آمریکا در مسیر نادرستی قرار دارد به بیشترین حد در حدود یک سال اخیر رسیده است. این رقم در دسامبر (آذر) گذشته 59 درصد بود. این نظرسنجی نشان داد که 52 درصد آمریکایی‌ها نسبت به آینده کشور بدبین هستند و معتقدند اوضاع کشورشان سال آینده بدتر نیز می‌شود.

بر این اساس، علاوه بر رای دهندگان دموکرات، میزان بدبینی بین رای دهندگان جمهوریخواه نیز در حال افزایش است.

بر اساس این گزارش، اینک اکثریت کمی از مردم آمریکا (53 درصد) حس مثبتی به اقتصاد کشورشان دارند و 44 درصد پیش بینی می‌کنند سال آینده اقتصاد آمریکا بدتر خواهد شد.

در این نظرسنجی مشترک، تنها 34 درصد شرکت کنندگان عملکرد ترامپ در اداره کشور را تایید کردند در حالی که میزان ناراضیان 65 درصد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: