صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۶:۲۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
کد خبر: ۴۰۸۶۳

طلاق همسر بیرانوند بخاطر خیانت و وساطت علی دایی

ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و همچنین خبر درخواست طلاق همسر بیرانوند از جمله شایعات عجیبی است که طی روزهای گذشته در برخی شبکه های اجتماعی و کانال ها در حال انتشار گسترده است.

به گزارش راهبرد معاصر، ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و همچنین خبر درخواست طلاق همسر بیرانوند از جمله شایعات عجیبی است که طی روزهای گذشته در برخی شبکه های اجتماعی و کانال ها در حال انتشار گسترده است.

 

البته لازم به بیان است این ویس ها مدتی است که در فضای مجازی دست به دست می شود! اما هنوز علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران و همچنین دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص واکنشی نشان نداده است!

گفته می شود یکی از علت های افت علیرضا بیرانوند ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران در دروازه این تیم فوتبال در هفته های اخیر، موضوع اختلاف خود با همسرش بوده است! این حواشی باعث شد تا علیرضا جایگاه اصلی خود را در تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران از دست بدهد و در آخرین پیش قبل از تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران، بوژیدار رادوشوویچ ، دروازه بان کروات جایگزین وی در درون دروازه ی تیم فوتبال پرسپولیس شود.

 

خبر جدایی همسر علیرضا بیرانوند را برخی از شبکه های اجتماعی و کانال ها باز نشر می کنند. این خبر البته در حد شایعه هست و ما هنوز نمی توانیم صحت آن را تایید یا رد کنیم. با این حال سنگربان پرسپولیس هنوز در خصوص این خبر هیچ واکنشی نشان نداده است.

 

آنچه مسلم است برخلاف مصاحبه چند روز قبل بیرانوند که در آن از تمرکز کافی در دروازه پرسپولیس گفته بود، این گلر طی هفته های اخیر از آمادگی روانی به دور است و تمرکز چندانی برای حضور در درون دروازه ندارد.

علیرضا بیرانوند بعد از گل های عجیبی که در بازی لیگ و لیگ قهرمانان دریافت کرد، جایش را به بوژیدار رادشوویچ گلر کروات پرسپولیس داد. باید دید طی روزهای آینده او در خصوص اتفافات اخیر در زندگی شخصی اش صحبت خواهد کرد یا خیر؟

 

منبع: رصد اقتصادی

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: