صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 21
کد خبر: ۴۱۰۰۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

جزئیات واریز یارانه معیشتی اردیبهشت ۹۹

دولت در اردیبهشت ماه به اقشار مختلف مردم پنج بسته حمایتی و یارانه پرداخت می کند و جزئیات واریز یارانه معیشتی اردیبهشت ۹۹ را در ادامه میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر، دهم هر ماه دولت یارانه معیشتی پرداخت می کند. این ماه با توجه به پرداخت وام یارانه شایعاتی مبنی بر حذف یارانه معشتی در فضای مجازی پخش شد اما یارانه معیشتی اردیبهشت مانند هر ماه پرداخت می شود.جزئیات واریز یارانه معیشتی اردیبهشت ۹۹ را در ادامه میخوانید.

 

 

از آبان ماه سال ۹۸ نیز با افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین، پرداختی دیگری با نام یارانه معیشتی به وظایف دولت افزوده شد.

 

مبلغ این یارانه برای خانوار‌های یک نفره، ۵۵ هزار تومان؛ دو نفره، ۱۰۳ هزار تومان؛ سه نفره، ۱۳۸ هزار تومان؛ چهار نفره، ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.

 

تعداد جمعیتی که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند نیز ۶۰ میلیون نفر است.

 

با مجموع یارانه نقدی و کمک معیشتی در هر ماه حدود ۶۲۰۰ میلیارد تومان و در سال بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومان خرج نقدی‌هایی است که دولت توزیع می‌کند.

 

در این خصوص دولت وظیفه دارد در روز دهم و بیستم هر ماه به ترتیب یارانه معیشتی و یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

 

طبق اعلام قبلی سازمان برنامه و بودجه کشور دومین بسته معیشتی سال 99 در ماه اردیبهشت قرار است ساعت ۲۴ چهارشنبه 10 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 

تاکنون پنج دوره از بسته معیشتی دولت به حساب سرپرست هر خانوار واریز شده است، مبالغ هر ماه از قبل مشخص شده است که بر اساس تعداد هر خانوار واریز خواهد شد

 

مبلغ بسته کمک معیشتی

گفتنی است؛ مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوارهای یک نفره 55 هزارتومان، دو نفره 103 هزارتومان، سه نفره 138 هزارتومان، چهار نفره 172 هزارتومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزارتومان است و به نفر ششم و بیشتر هر خانواده بسته معیشتی تعلق نخواهد گرفت.

 

تکلیف کسانی که یارانه معیشتی نگرفتند

به گزارش منگومگ خیلی ها اعتراض کردند که یارانه معیشتی آن ها در فروردین 99 واریز نشده است، اما سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد که بسته معیشتی برای تمامی مشمولان واریز شده است

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینب رشیدی توت سرپرست خانوار تازه بازنشسته دولت کد ملی ۳۰۳۰۷۹۸۸۵۲
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
چرا یارانه معشیی ام در اردیبهشت ۹۹ واریز نگردیده ؟!!!،
روح الا
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
یارانه کمک معیشتی دیگه چیه،مگه برای فقیرا هم میریزن.اون برای کسانیه که نیازی ندارن ریخته میشه که حتی متوجه هم نمیشن براچی به حسابشون پول ریخته شده.
محسن
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
خدا بزن به کمر آدم دروغگو به قول آیه شریفه من شرالوسواس الخناس آقای سخنگوی برنامه بودجه محترم که خبر از مردم بیچاره نداری من بیماری خاص دارم تحت پوشش کمیته امدادم بعد اعتراض معیشتی اسفند پرداخت شد اما فروردین ریای واریز نشده بفرما تا حساب بفرستم چک کنید نه من خیلی ها این بارم سرشون آوردید
منصورسعادت
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
ایاکسانیکه حسابشون توقیف هست وام تعلق میگیرد
جعفرنجفی پور
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
سلام اگردولت تصمیم به کمک ملت استین بلازده پس چرا سیم کارت جدید دریافت کنند که ملت جهت گرفتن سیم کار سرودست بشکنند ویا تجمع که تا حالا نظیرش رادرراهپیمای ها دیده بودیم شد مگرچندساله دولت یارانه پرداخت میکنه خب واریز میکرد وازهمان یارانه اقساطش راکم میکرد شمارابه خدا ملت ایران رادرکشورهای دیگربانشان دادن صف های طویل به سخره گرفتن مگر ماکارت ملی نداریم تمام مدارک دزان موجوداست فقط شماره ملی کافی بود نمیدانم این سیم کارت بنام چه درامدی یا چه جرانی دارد الله اعلم