صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 01
کد خبر: ۴۱۷۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه بندی معلمان

معلمان می‌گویند در انتظار تحقق وعده‌ها، ازجمله صدور احکام جدید هستیم و امیدواریم رتبه بندی معلمان همانگونه که وعده داده‌اند، اجرایی شود.

به گزارش راهبرد معاصر، در جلسه هشتم اردیبهشت نمایندگان تشکل‌ها با نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه)، مسائل مختلفی مطرح شد.

 

 

به گفته نمایندگان معلمان در این نشست،  مطالباتی از قبیل درخواست تجدیدنظر در حکم محمد حبیبی و سایر معلمان زندانی، پرداخت حق‌الزحمه امتحانات و حق‌التدریس ۹۸، تهیه لایحه و اجرای سازمان نظام معلمی و تربیت معلم و ضمن خدمت ذیل آن، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها و همترازی حقوق معلمان با دستگاه‌های دیگر مطرح شد.

 

 از قرار معلوم، در جلسه مقرر شد تا پایان هفته معلم، احکام جدید معلمان ( هم ۱۵ درصد افزایش سال ۹۸ و هم رتبه‌بندی) زده شود و نهایتا تا پایان خرداد پرداخت‌ها انجام شوند.  همچنین وعده داده شد هزار میلیارد تومان به اعتبار رتبه‌بندی در سال جدید افزوده شود.

 

 

به گفته نمایندگان معلمان، نوبخت همچنین  تضمین داد که بخشنامه افزایش  رتبه‌بندی جدید را امضا و به آموزش و پرورش ابلاغ می‌کند چرا که به گفته نوبخت، با توجه به عدم تعیین تکلیف مجلس و طول کشیدن لایحه در دولت، بهترین راه برای ترمیم حقوق در حال حاضر همین است که از رتبه‌بندی استفاده کنیم.

 

او گفت: ده درصد هم به بودجه قبلی (هزار میلیارد)  اضافه کردیم و با مصوبه جلسه قبل به رقم قابل توجهی رسید. اینها را از اختیارات سازمان برنامه و بودجه استفاده کردیم این گام نخست است، لازم است، اما کافی نیست.

 

در این جلسه، میرزاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، وعده داد که همسان‌سازی بازنشستگان را  بررسی و پیگیری کند. وی خواستار برخورداری  ۴۰ هزار بازنشسته مهر ۹۸ از رتبه‌بندی شدند.

 

منبع: ایلنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
حالا ۱۵ درصد به بهانه ۵۰ درصد نپره
ناشناس
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
احیای مجدد رتبه بندی که اسفند ماه حذف شد ب ای معلمان
امتیازات فصل ده قانون دقیقا نه سلیقه ای برای معلمان
مانند دیگر کارکنان
بن هدیه ویژه مناسب ها مانند .......
بازنشسته ۹۸
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
با سلام خدا را شکر می کنم که در آن جمع یک نفر پیدا شد که از حق بازنشستگان نیمه ی اول ۹۸ حمایت کند
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
نماینده گوزو