صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۵۰
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
کد خبر: ۴۳۱۲۶

کسانی که می‌گویند بازار خودرو در انحصار ۵ نفر است، اسامی را به تعزیرات اعلام کنند

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در واکنش به فعالیت دلال‌ها در بازار و کاهش و افزایش قیمت اقلام توسط این افراد اظهار کرد: نظر شخصی من این است که دلال به تنهایی نمی‌تواند به بازار آسیب برساند.

به گزارش راهبرد معاصر، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در واکنش به فعالیت دلال‌ها در بازار و کاهش و افزایش قیمت اقلام توسط این افراد اظهار کرد: نظر شخصی من این است که دلال به تنهایی نمی‌تواند به بازار آسیب برساند.

 

وی افزود: افرادی مدعی هستند که بازار خودرو در انحصار ۴ یا ۵ نفر دلال است که این موضوع قابل پذیرش ما نیست، حال اگر ۴ یا ۵ نفر در کشور در بازار نقش بازی کنند نشان از ضعف مدیریتی است، لذا اگر کسی مدعی است که شرایط این گونه است و بازار در انحصار چندین نفر خاص است، بیاید اسامی این افراد را اعلام کند تا طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

 

اسفنانی ادامه داد: اگر نقش این افراد مجرمانه است، قوه قضاییه همواره به موضوع ورود کرده و در گذشته نیز این موضوع ثابت شده که هیچ شخصی نمی‌تواند به عنوان دلال وابسته به شخصی، از زیر تیغ عدالت قوه قضاییه عبور کند و قطعا با متخلفان بازار چه در بحث دلالی و چه در بحث‌های دیگر برخورد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما