صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۳۵
  • دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 12 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 19
کد خبر: ۴۳۲۶۰

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا | امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۹

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد. روز گذشته بازار طلا، سکه و ارز افزایش نسبی قیمت ها را نسبت تجربه کرد. و قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار،  به ۷۴۰,۶۰۰ (هفتصد و چهل هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه ، افزایش ۳.۴۲ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۳.۴۳ درصدی، از ۹۵۳,۶۰۰ (نهصد و پنجاه و سه هزار و ششصد ) تومان به ۹۸۷,۵۰۰ (نهصد و هشتاد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید.

 

دیروز همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز یکشنبه ، با ۱۰۷۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۲۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

روز گذشته، دلار مانند روز یکشنبه رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۷,۰۳۱ (هفده هزار و سی و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ می ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۹۸ درصدی به ۱۷,۲۰۰ (هفده هزار و دویست) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار تهران، به 17,830 (هفده هزار و هشتصد و سی ) تومان رسید که ، افزایش 1.51 درصدی داشته است، و یورو،  به ۱۸,۶۰۰ (هجده هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز یکشنبه ، افزایش ۰.۹۱ درصدی داشته است.

 

روز گذشته همچنین درهم امارات ۴,۶۴۱ (چهار هزار و ششصد و چهل و یک ) تومان، لاری گرجستان ۵,۲۸۸ (پنج هزار و دویست و هشتاد و هشت ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۷۰ (دو هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۹۶۲ (ده هزار و نهصد و شصت و دو ) تومان، دلار کانادا ۱۲,۰۷۲ (دوازده هزار و هفتاد و دو ) تومان، فرانک سوئیس ۱۷,۶۴۶ (هفده هزار و ششصد و چهل و شش ) تومان، روبل روسیه ۲۳۴ (دویست و سی و چهار ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۹۰۲ (سه هزار و نهصد و دو ) تومان نرخ گذاری شدند.

 

دیروز  قیمت سکه بهار آزادی مانند روز یکشنبه رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان رسیده بود، سکه در بازار تهران، به ۷,۶۴۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبلتر ، افزایش ۲.۴۸ درصدی داشته است. سکه امامی،  به ۷,۴۶۳,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد و شصت و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبلتر ، افزایش ۱.۹۲ درصدی داشته است.

 

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت 
تغییر قیمت لحظه نوع
(-۰.۰۶%) -۱۰۰ ۱۷۲,۰۰۰ دلار
(-۰.۰۶%) -۱۱۰ ۱۸۶,۰۰۰ یورو
(۰.۱۸%) ۳۸۰ ۲۱۵,۳۴۰ پوند
(۰.۰۲%) ۱۰ ۴۸,۲۵۰ درهم امارات
(-۱.۳۷%) -۱,۰۰۰,۰۰۰ ۷۲,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۳%) ۲۰,۰۰۰ ۷۳,۰۵۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۲.۹۵%) ۱,۱۲۰,۰۰۰ ۳۷,۹۲۰,۰۰۰ نیم سکه
(۳.۲۴%) ۶۸۰,۰۰۰ ۲۰,۹۸۰,۰۰۰ ربع سکه
(۰.۷%) ۷۰,۰۰۰ ۹,۹۵۰,۰۰۰ سکه گرمی
(-۰.۰۷%) -۵,۰۰۰ ۷,۲۱۰,۰۰۰ گرم طلای 18
(-۰.۰۶%) -۶,۰۰۰ ۹,۶۱۳,۰۰۰ گرم طلای 24
(-۰.۱۶%) -۵۰,۰۰۰ ۳۱,۲۱۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۳%) -۵۰ ۱,۷۳۷.۶۸ انس طلادلار
(-۰.۰۵%) -۴۰ ۸۵۴.۳ پلاتیندلار
(-۰.۱۱%) -۲ ۱۷.۴۶ انس نقرهدلار
 
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: