صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۵۶
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 19
کد خبر: ۴۳۳۴۴

زنده شدن زن ۴۲ ساله بعد از ۱۸ ساعت +فیلم

یک زن خرم آبادی پس از گذشت ۱۸ ساعت از زمان مرگش در سردخانه زنده شد و زنده شدن زن ۴۲ ساله بعد از ۱۸ ساعت ماجرای عجیبی را رقم زد.

به گزارش راهبرد معاصر، دانشگاه علوم پزشکی لرستان از زنده شدن زن ۴۲ ساله بعد از ۱۸ ساعت خبر داد و گفت: ظهر دیروز یک خانم ۴۲ ساله به علت ضعیف شدن علائم حیاتی به یکی از بیمارستان‌های خرم‌آباد منتقل شد و کارکنان اورژانس پس از چندین تلاش ناموفق در زمینه احیا او را به سردخانه منتقل کردند.

 

امروز صبح پزشک قانونی که برای صدور جواز دفن مراجعه می‌کند متوجه نفس کشیدن این خانم می‌شود. تیم پزشکی اورژانس پس از انجام مراقبت‌های لازم این فرد را در اورژانس بیمارستان مدنی بستری کردند.

 

عبدالرضا شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک خانم ۴۲ ساله بعد از این‌که فوت می‌کند به سردخانه «بهشت رضا» خرم آباد منتقل می‌شود.

 

این مسئول عنوان کرد: ظاهراً صبح پزشکی قانونی برای معاینه جسد و صدور جواز دفن مراجعه می‌کند که مشاهده می‌شود این خانم نفس می‌کشد.

 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: سپس این خانم را به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل می‌کنند. در نهایت تیم پزشکی وارد عمل می‌شوند و این خانم ۴۲ ساله احیا می‌شود.

 

شهبازی تاکید کرد: در حال حاضر این خانم ۴۲ ساله در اورژانس بیمارستان شهید مدنی بستری است و به حیات خود ادامه می‌دهد.

 

 

برچسب ها
نظر شما