صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 21
کد خبر: ۴۳۴۸۲
آخرین زمان خرید rtf

تمدید مهلت ثبت نام سهام صندوق etf دولت

پس از تمدید مهلت صندوق etf دولت تا پایان روز پنجشنبه ۱ خرداد برخی منابع از تمدید مجدد آن تا عید فطر خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، با وجود فرصت چندین روزه برای ثبت نام و پذیره نویسی سهام صندوق دولت تا روز ۳۰ اردیبهشت تنها یک و نیم میلیون نفر نسبت به ثبت‌نام صندوق‌های سهام دولت اقدام کرده اند و موج سنگینی در روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ثبت نام به سایت ها و مراکز مورد نظر مراجعه کردند که به دلیل ترافیک بالا بسیاری از ثبت نام جامانده اند و مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه تمدید شد.

 

گزارش ها حاکی از آن است که ترافیک سنگین سامانه های ثبت نام سهام دولت همچنان ادامه دارد و با توجه به تبلیغات صورت گرفته و استقبال گسترده مردم و همچنین نیاز دولت و کسری بودجه بالای موجود این فرصت مجدداً تمدید خواهد شد. 

 

تمدید مهلت صندوق etf بنا بر شنیده ها احتمالاً تا چند روز دیگر و بر اساس یک قول تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

 

پس از پایان مهلت ثبت نام سهام دولت صندوق دیگری نیز در خرداد ماه عرضه خواهد شد که سهم چند شرکت پالایشی از جمله پالایشگاه اصفهان و بندرعباس در آن خواهد بود. آنطور که دولت اعلام کرده صندوق دوم نیز با مبلغ ۲ میلیون تومان برای هر کد ملی عرضه می شود و فرار می توانند آن را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

 

درباره پایان مهلت ثبت نام صندوق etf دولت به نظر می رسد برای افزایش تعداد ثبت نام کنندگان و تسریع در ثبت‌نام افراد دولت و یک سیاست رسانه ای به‌صورت مقاطع کوتاه تمدید را پیش خواهد برد بسیار بعید است که تا زمانی که داوطلب ثبت‌نام سهام دولت وجود داشته باشد مهلت آن پایان یابد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: