صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 24
کد خبر: ۴۳۷۰۹
فروش فوری سایپا

آدرس سایت پیش فروش و پیش ثبت نام سایپا

برای شرکت در پیش فروش سایپا باید وارد سایت پیش ثبت نام این خودروسازی شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

به گزارش راهبرد معاصر، پیش فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و سایپا به مناسبت عید فطر 99 به مدت 10 روز آغاز شده است و افراد باید مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام نهایی (در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی) را طی کنند تا واجد دریافت خودرو پس از سه ما باشند. کسانی که متقاضی خرید محصولات سایپا (یکی از 7 محصولی که برای پیش فروش معرفی شده شامل تیبا و تیبا 2، ساینا و انواع وانتها) هستند باید پس از ثبت نام در سایت امتا در سایت پیش ثبت نام سایپا بروند و اطلاعاتشان را وارد کنند.

 

آدرس سایت امتا برای سایپا

 

سایت امتا سامانه یکپارچه ای است که برای ثبت نام گسترده اینترنتی و دریافت اطلاعات هویتی مشترین از قبل تعبیه شده تا در زمان ثبت نام بسترهای فنی و پروسه های اداری و تایید صلاحیت با اختلال مواجه نشوند.
برای ثبت نام در پیش فروش ایران خودرو سایپا نیز باید افراد به این سایت مراجعه کنند و اطلاعات هویتی، اطلاعات تماس، سکونت و اطلاعات حساب بانکی را وارد کنند.


برای ورود به سایت امتا برای ثبت نام سایپا و ایران خودرو به آدرس ecsw.ir مراجعه کنید.



 

سایت پیش ثبت نام سایپا

پس از تکمیل اطلاعات در امتا باید به سایت پیش ثبت نام سایپا به آدرس saipacorp.com/fa/salepage مراجعه کنید و با ورود اطلاعات ثبت شده در امتا وارد سایت پیش فروش شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: