صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۵۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 08
کد خبر: ۴۵۰۲۶

آمادگی کامل ایران برای تبادل تمام زندانیان با آمریکا

سخنگوی دولت گفت: امیدواریم روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا ادامه پیدا کند و دولت جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای تبادل همه زندانیان ایرانی در آمریکا را دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد ملی کرونا با توجه به اینکه چشم اندازی برای پایان کرونا مشاهده نکرد، موضوع استانداردسازی زندگی، کار و حرکت اجتماعی مبتنی بر بهداشت، سلامت و مقابله با کرونا را به عنوان استراتژی اساسی مرحله جدید ستاد ملی کرونا، در دستور کار قرار داد.

 

وی افزود: اعمال این سیاست‌ها با مشکلاتی روبرو است. اقتصادهای با رشد بالا هم با مشکلاتی مواجه شدند. امیدواریم با گسترش آموزش و فرهنگ‌سازی و سیاست گذاری به موقع، با کمترین آسیبی جامعه را به سلامت از این مرحله عبور خواهیم داد.

 

ربیعی گفت: بازگشایی مراکز فرهنگی، تفریحی و آموزشی و مهد کودک‌ها و آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری از جمله تصمیمات ستاد ملی کرونا است اما به سمت فاصله گذاری هوشمند با اعمال پروتکل‌های سختگیرانه لازمه این مرحله است.

 

سخنگوی دولت تصریح کرد: این تصمیم‌گیری ها به منزله عادی شدن اوضاع نیست. در مرحله جدیدی از مبارزه با کرونا سیاست‌های نظارتی و کنترلی را در دستور کار خود داریم. هدف اصلی ما حفظ جان مردم در مقابل بیماری، افزایش ظرفیت مراکز درمانی و راه اندازی اقتصاد و مقابله با بیکاری است.

 

وی ادامه داد: ما ۵ وظیفه را توامان دنبال کردیم و در جلسات دولت در حال پیگیری آن هستیم.

 

ربیعی با اشاره به آزادی چند دانشمند ایرانی از زندان‌های آمریکا، تاکید کرد: امیدواریم روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا ادامه پیدا کند و دولت جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای تبادل همه زندانیان ایرانی در آمریکا را دارد./ مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: