صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 13
کد خبر: ۴۷۳۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
با همکاری اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان ایران؛

فروش قسطی خودرو شاسی بلند به فرهنگیان

مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اس ویژه فرهنگیان با همکاری اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان ایران را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر ،  در این طرح ام وی ام ایکس 33 اس اتومات اسپرت با قیمت 191 میلیون تومان به فروش خواهد رسید که پیش پرداخت پیش بینی شده برای خرید این خودرو 66 میلیون و 850 هزار تومان خواهد بود.فروش قسطی خودرو به فرهنگیان دارای شرایط ویژه ای می باشد.


مدت اقساط بازپرداخت نیز از 12 تا 60 ماه منعطف بوده و اقساط ماهیانه با بازپرداخت 12 ماهه، 11 میلیون و 751 هزار تومان ، بازپرداخت 24 ماهه، 6 میلیون و 636 هزار تومان، بازپرداخت 36 ماهه 4 میلیون و 982 هزار تومان، با بازپرداخت 48 ماهه 4 میلیون و 196 هزار تومان و بازپرداخت 60 ماهه 3 میلیون و 760 هزار تومان پیش بینی شده است.


زمان تحویل خودروهای ثبت نامی نیز 30 روزه کاری بوده و همه خودروها دارای گارانتی سه ساله و یا 60 هزار کیلومتر خواهند بود. همه محصولات نیز شامل سرویس اولیه رایگان هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاسم
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
کدام معلم 66 میلیون پول پیش دارد بعدش با فسط های سه میلیون به بالا اگر تمام حقوق را برای قسط در نظر بگیرم باز هم کم است پس ارزوی همچنین ماشینی را به گور خواهم برد
علی
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
یکسال قبل قیمتش 70 میلیون تومان بود .حالا پیش پرداختش 67 میلیون تومان . با یهره اش میشود 290 میلیون تومان 60 ماهه . در هیچ کشور کمونیست و بت پرستی و یهودی و مسیحی چنین معامله و بهره ای وجود ندارد.. مردم اگر نخرند این اشغالها رو دستشان می ماند . همین ماشین معلم چینی به قبمت 25 میلیون تومان ما در کشورش میخرد..
متاسفم
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
سلام،واقعا حق دارید معلمان را مسخره کنید ،اگه فرهنگیان نردبان ترقی شما مدیران فاسد و اختلاس گر نشوند وله امثال شما مدیران فاسد و نمایندگان را در انتخابات یاری نکنند اینطوری مسخره نمیکنید ،لامذهب من با کارشناسی ارشد و 28سال سابقه3500میگیرم با این دسته گلی که امثال شماها به آب میدهید و هزینه زندگی را بالا میبرید تا هزینه آقازاده‌ها کنید،تف بر شماها
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
اینو کدوم آدم نفهم نوشته مگه از حقوق معلما خبر ندارن اقساط 4میلیونی یا شش میلیونی ههههههههههههههههههههههه خاک بر سرتان
هموطن
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
چرا به دیگر سازمانها یا ادارات و بازنشستگان و کارمندان و کارگران و ... چنین مزایایی نمیدهند؟
احمد
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
به فرهنگیان قسط کمتر از 500بگو عزیز
معلم
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
این ها همش برای سرگرمی معلمان هست و منحرف کردن افکار عمومی از فقر روز افزون معلمان /میدونم جرات نمایش نظرات هم را ندارید ولی خودتی
یوسف
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
خدایش کدوم معلم میتونه این را بخره.
اکه تو کل ایران یه نفر بتونه بخره مطمئن باشید معلم نیست.
ناشناس
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
لعنت برمعلمی که از این ماشینا بخره