صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
کد خبر: ۴۷۳۷۴

عزم دولت عراق برای برگزاری انتخابات پارلمانی به بهترین شکل

نخست‌وزیر عراق در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل بر عزم دولت برای برگزاری انتخابات پارلمانی به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با تاکید بر اهمیت همکاری‌های بین المللی در آماده سازی و تدارک مقدمات انتخابات در این کشور، از عزم دولت بغداد برای برگزاری انتخابات خبر داد.

 

دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد الکاظمی با «جینین هنیس پلاسخات» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق دیدار کرده است. در این دیدار دو طرف به بحث و تبادل نظر در خصوص وظایف دیپلماتیک هیئت سازمان ملل در عراق و نیز تدارک مقدمات برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور پرداختند.

 

نخست وزیر عراق در این دیدار بر عزم دولت برای آماده سازی مناسب مقدمات انتخابات و نیز غلبه بر موانع پیشین در مسیر برگزاری انتخابات تاکید کرد. الکاظمی ابراز امیدواری کرد انتخابات آینده نشان واقعی از اراده مردم عراق برای دستیابی به توسعه و ثبات سیاسی و تکمیل ساختار قانونی پایدار برای دولت باشد.

 

نخست وزیر عراق همچنین تاثیرات مثبت همکاری با سازمان ملل برای آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات را یادآور شد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: