صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 14
کد خبر: ۴۷۶۰

جزئیات کمک هزینه سفر بازنشستگان

سامانه خدمات الکترونیکی تورهای مسافرتی بازنشستگان جزئیات کمک هزینه سفر بازنشستگان را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سامانه کمک هزینه سفر بازنشستگان به منظور تمرکز و انسجام خدمات تورهای سیاحتی و زیارتی و سهولت در ثبت نام بازنشستگان ارجمند، پیشگیری از مراجعه پی درپی به دفاتر نمایندگی شرکت های مجری تور، دسترسی آسان به جزئیات کامل برنامه تورها (نرخ و مدت خدمات، مشخصات وسیله نقلیه ، مرکز اقامتی ، غذا و...) و با هدف توسعه صنعت گردشگری، ایجاد نشاط، امید به زندگی، تکریم و ارتقاء منزلت بازنشستگان و وظیفه بگیران ارجمند راه اندازی شده است. بازنشستگان و وظیفه بگیران ارجمند می توانند از طریق یکی از شرکت های سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و یا پرشین گلف و یا شرکت سرمایه گذاری سفرکارت ملی که براساس قرارداد منعقد شده مجری تورهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان و وظیفه بگیران ارجمند هستند، با شرایط زیر از تورها استفاده نمایند. ضمناً طبق قرارداد منعقده فی مابین صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات ، بازنشستگان و وظیفه بگیران ارجمند می توانند از طریق ثبت نام در سامانه و یا مراجعه حضوری به نمایندگی شرکت مستقر در شرکت پرشین گلف از امکانات و خدمات اقامتی ، پذیرائی و آبگرم درمانی این شرکت بهره مند شوند.


شرایط استفاده از تورهای سیاحتی و زیارتی
بازنشستگان و وظیفه بگیرانی می توانند از تورها استفاده نمایندکه وضعیت پرونده بازنشستگی یا وظیفه آنها «قطعی» شده باشد.
درج اطلاعات مربوط به بازنشسته یا وظیفه بگیر شامل: «دفتر کل»، «کد ملی» و « شماره حساب حقوق واریزی مندرج در سیستم احکام صندوق» الزامی است.


کمک هزینه سفر پرداختی صندوق بازنشستگی کشوری متناسب با نوع سفر به ازای هر بازنشسته و همراه حداکثر مبلغ 3,700,000 ریال است و هر بازنشسته و وظیفه بگیر متقاضی باقیمانده هزینه سفر را پرداخت می نماید.


هر بازنشسته و وظیفه بگیر می تواند حداکثر در 3 مرحله و در 3 سال متوالی یا متناوب از تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده نماید و چنانچه مایل باشد که بیش از 3 بار از تورها استفاده کند، مي بايستي هزينه سفر را به طورکامل (طبق نرخ آزاد) پرداخت نمايد.
حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است و وی مـی تـواند صرفا از یک نفر همراه شامل (همسر، فرزند، پدر، مادر،نوه ،خواهر یا برادر، عروس و داماد) به منظور مراقبت از خویش استفاده نماید و از کمک هزینه سفر بابت او بهره مند شود. حضور همراه یا همراهان مازاد بر یک نفر مشمول پرداخت هزینه به نرخ آزاد تور خواهد بود.


وظيفه بگيرانی که نسبت همسر دارند و به تنهایی حقوق می گيرند می توانند یک نفر همراه شامل (پدر، مادر، دختر، پسر، خواهر، برادر، عروس، داماد، نوه) داشته باشند


حداکثر دو نفر از وظیفه بگیرانی که اسامی آنها در آخرین حکم حقوق ایشان مندرج شده است، می توانند از خدمات تورهای سیاحتی و زیارتی صندوق بهره مند شوند.


رعایت کلیه قوانین و مقررات مندرج در این سامانه از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختی و همچنین تعهد کسر هزینه ازحقوق بازنشستگی/ وظیفه(به هردلیل که متقاضی از رفتن به سفر خودداری نماید) الزامی است.

 

تورهای مربوط به بازنشستگان

وام بازنشستگان تامین اجتماعی/ مزایای مستمری بگیران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: