صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
کد خبر: ۴۸۰۱۰

لزوم مقاومت فراگیر در برابر اجرای طرح الحاق

جنبش‌های فلسطینی حماس و جبهه مردمی با برگزاری نشستی بر لزوم مقاومت فراگیر تأکید کردند و افزودند، هر وجبی از خاک فلسطین که مورد هدف طرح اشغال باشد، میدان درگیری با دشمن صهیونیستی شمرده شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جنبش حماس نشستی برای بررسی آخرین تحولات سیاسی و راه‌های مقابله با چالش‌های فعلی برگزار کردند.

 

بر اساس گزارش «قدس نت»، این دو جنبش در بیانیه صادر شده بر ضرورت تقویت ایستادگی ملت در مقابله با سیاست محاصره و گرسنگی که با هدف تسلیم ملت فلسطین و منصرف کردن آن از ادامه مقاومت و مبارزه صورت می‌گیرد، تأکید کردند.

 

حماس و جبهه مردمی همچنین بر لزوم تشدید مقاومت فراگیر در تمام نقاط درگیری تأکید کردند و افزودند، هر وجبی از خاک فلسطین که مورد هدف طرح اشغال در کرانه باختری و دره اردن باشد، باید میدان درگیری با دشمن صهیونیستی شمرده شود.

 

این دو جنبش در ادامه گفتند، وحدت موضع تمام طیف‌های فلسطینی، نقطه عطف تحقق وحدت در میدان مقابله است.

 

حماس و جهاد اسلامی همچنین بر لزوم لغو شناسایی رژیم صهیونیستی و نیز لغو تمام توافقنامه‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی با این رژیم تأکید کردند.

 

آنها در ادامه بر ایستادگی ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری، اراضی اشغالی ۱۹۴۸، خارج و نیز ایستادگی اسرا درود فرستادند و اعلام کردند، مقابله در کرانه باختری جدا از مابقی خاک فلسطین نیست.

 

در همین زمینه، شنبه شب (دیشب) نیز جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه مشترکی تاکید کردند که هماهنگی و همکاری میان گروه‌های مقاومت برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی افزایش می‌یابد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: