صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 29
کد خبر: ۴۸۲۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

اعلام نتایج و زمان پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن یک هزار نفر از مشمولان و واجدین شرایط دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان این صندوق خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، فتح الله شعبانی امروز (دوشنبه 9 تیرماه 99) گفت: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، مشخص شده اند و پرداخت تسهیلات به حساب این عزیزان از امروز (دوشنبه) آغاز و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

 

شعبانی با بیان اینکه ثبت نام آنلاین این تسهیلات از طریق سایت صندوق بازنشستگی از سوم تا 20 خردادماه انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می شد که تاریخ عقدنامه آن ها از اول فروردین 98 تا پایان 31 اردیبهشت ماه 99 باشد.

 

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در چهار دوره و هر دوره برای یک هزار فقره اجرایی شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این تسهیلات 20 میلیون تومان و با اقساط 60 ماهه (5 ساله) بوده که به غیر از ثبت نام اینترنتی و تحویل مدارک به استان ها جهت راستی آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و مالی ندارد که پس از تایید نهایی، مبلغ وام به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده، واریز خواهد شد.

 

شعبانی یادآور شد: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان بیش از 29 هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست، با توجه به منابع در اختیار، حدود یک هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیمرادامانی
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
سلام بنده برای وام ازدواج فرزندفرهنگیان بازنشسته ثبت نام نموده ام اماجزوهزارنفرمرحله اول نشدم آیا دوباره باید برای مرحله بعدباید ثبت نام نماییم باتشکر
علیمرادامانی
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
سلام بنده برای وام ازدواج فرزندفرهنگیان بازنشسته ثبت نام نموده ام اماجزوهزارنفرمرحله اول نشدم آیا دوباره باید برای مرحله بعدباید ثبت نام نماییم باتشکر
امان ارساری بشماره ۶۲۸۹۳۷۶۰۸۱
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
وام ازدواج فرزندم کی پر داخت می شود
آنسه عربشاهی
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
سلام ببخشید من ثبتنام کردم اما هنوز وامی به حسابمون واریز نشده از طرفی هنگام ثبتنام هیچ کدپیگیری پیامک نیامده. ممکن است که ثبت نشده باشه؟ از طرفی گفته اند طی ۴ دوره انجام میشه آیا بازمانده های سال۹۸ میتونند مجدد ثبتنام کنند.خیلی به این وام نیاز داریم.لطفا پاسخ بدید