صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
کد خبر: ۴۸۴۰۱

وقوع موج دوم شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی

مقام‌های وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با هشدار درباره وقوع موج دوم شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، می‌گویند احتمال مرگ صدها صهیونیست وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با افزایش تصاعدی شمار مبتلایان روزانه به ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، مسئولان درمانی رژیم صهیونیستی درباره وقوع موج دوم هشدار دادند.

 

«یولی ادلستاین» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با بیان اینکه موج دوم شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی آغاز شده، از لزوم اعمال محدودیت‌های قرنطینه‌ای بیشتر گفت.

 

به نوشته وبگاه «اسرائیل‌هیوم»، ادلستاین طی نشست خبری توضیح داد: «ما در آغاز موج دوم ویروس کووید۱۹ هستیم. باید محدودیت‌های جدیدی اعمال کنیم. این محدودیت‌ها شامل نشست‌ها، مراسم‌های عروسی و عبادتگاه‌های یهودی می‌شود».

 

از سوی دیگر، «هزی لیوی» مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد در صورت رعایت نکردن مقررات بهداشتی، صدها اسرائیلی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

 

لیوی در مصاحبه با شبکه «کان‌۱۱ نیوز»، با غیرضروری دانستن قرنطینه کامل و منع آمدوشد در فلسطین اشغالی، گفت: «باید برای کاهش انتقال بیماری در تجمعات بزرگ اقدام کنیم. توازن باید بین واقعیت زندگی کردن با ویروس کرونا و نیاز به چرخاندن اقتصاد برقرار باشد».

 

بر اساس آمارهای اعلامی وزارت بهداشت این رژیم، تا کنون ۲۴،۴۴۱ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۱۹ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: