صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۸۹۱۸

آخرین وضعیت کارگزاری آگاه

در حالی که بیش از یک هفته از قطعی یک روزه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از کاربران این کارگزاری از اختلال در پنل معاملاتی آساتریدر شاکی هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، مشخص نیست چه کسی مسئول زیان و ضرر مشتریان این کارگزاری است، بی مسئولیتی و بی تفاوتی این کارگزاری چنان عرصه را تنگ کرده است که برخی مشتریان تغییر کارگزاری را چاره میدانند.

 

از سوی دیگر برخی نیز با فرستادن تصویر باز نشدن وبسایت این کارگزاری معتقدند این سامانه به کل از دسترس خارج شده است. با این حال به نظر می‌رسد روشن کردن فیلترشکن موجب اختلال در سامانه معاملاتی این کارگزاری می‌شود و آگاه در پیامی از کاربران خود خواسته که برای استفاده از سامانه معاملاتی از فیلترشکن یا vpn استفاده نکنند.

 

در ادامه بخشی از نظرات مخاطبان تجارت‌نیوز در خصوص اختلال در کارگزاری آگاه را می‌خوانید:

یکی از مخاطبین می‌گوید: «خیلی مسخره هست به خدا قبل از اینکه معاملات شروع بشه و یا بازار باز بشه سایت بازه وقتی که بازار باز میشه سایت بسته هست تا وقتی که بازار بسته بشه بعد از بسته شدن بازار تازه سایت میاد بالا به خدا. مسخره هست خوب آقا سایت خرابه دیگه اینو کلا قطع کن بی خیال شو دیگه با این کارا کمتر ما رو اذیت کنید و خودتون رو مسخره کنید.»

 

کاربری دیگر نیز نسبت به خسارتی که اختلالات به سرمایه او وارد کرده معترض است :«ما با این مشکلات کارگزاری آگاه خیلی زیان دیدیم. واقعا کسی هست پاسخگو باشه ؟؟؟؟»

 

مخاطب دیگری با نام کاربری مهدی نیز این پیام را گذاشته است: « چرا کسی به فکر مشتریان کارگزاری آگاه نیست؟ این کارگزاری عملا با تقسیم مشتریان خرد و کلان (مثلا سرمایه زیر یه میلیارد و بالای یه میلیارد )هیچ توجهی به سهامداران خرد نداره. اصلا پاسخ پشتیبانی رو هم نمی دن .الان چند ماه هست. این اواخر که دیگه گندش دراومده. در تازه ترین مورد هم خودم چهارشنبه باید پول به حسابم واریز می شد چک رو اشتباهی می برن یه بانک دیگه (در صورتی که من فقط یه شماره حساب ثبت از یه بانک دارم)ساعت حدود۶-غروب دوباره برگشت می زنن به حساب کارگزاری. از چهارشنبه بعدازظهر( هم پیام و تلفن و اینستا و… هیچ جوابی هم نگرفتم .الکی هم میگن تا ساعت ۱۹ پشتیبانی تلفنی داریم. الان خسارت من با کی هست؟ اون چند روزی هم که مشتریان نتونستن معامله کنن چه کسی ضرر و زیان اونها رو باید بده؟(مخصوصا چهارشنبه -شنبه و یکشنبه)»

 

فردی نیز به نام ابراهیمی این گونه اعتراض خود را بیان کرده است : «اختلالات به شدت به قوت خود باقیه. الان ۱۴ تیر ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه است و من نتونستم وارد بشم. امروز بدون اختلال! باز هم اخبار دروغ.»

 

ناشناسی دیگر نیز گفته است: « سلام به خدا دیگه خسته شدیم چکار میکنه این مدیر عامل اگاه قبل از معاملات سایت بازه همین که شروع میشه کامل قطع میشه اخه به نظر شما مردم چکار کنن این واقعان بی عدالتی هست.»

 

فردی دیگر هم گفته: « ۲ هفتس تعمیرات تموم نشد؟ چرا ناراضی نگه دوس دارین بمونن همه. وضعیت رو کی سامان میدین. چی میشه رتبه ۱ تو خدمات و ..باشین عیبی داره؟ تموم کنین این اختلالو هرجور ک هسسست.»

 

اختلال در سامانه کارگزاری آگاه در حالی امروز نیز ادامه پیدا کرده که هفته گذشته نیز بسیاری از کاربران کارگزاری‌های دیگر نیز نسبت به کندی سامانه معاملاتی اعتراض داشتند.

 


امروز 14 تیر 99/ فعلا از اختلال خبری نیست

در حالی که در برخی از روزهای دو هفته اخیر، سهامداران از اختلال و کاستی‌های سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه گلایه‌هایی داشتند، صبح امروز، یک ساعت مانده به آغاز پیش‌گشایش بازار سهام وضعیت سامانه معاملاتی آگاه بدون اختلال به نظر می‌رسد.


 در حالی که در برخی از روزهای دو هفته اخیر، سهامداران از اختلال و کاستی‌های سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه گلایه‌هایی داشتند، صبح امروز، یک ساعت مانده به آغاز پیش‌گشایش بازار سهام وضعیت سامانه معاملاتی آگاه بدون اختلال به نظر می‌رسد.

 

همچنین این کارگزاری در هفته گذشته به سهامداران توصیه کرده بود که برای مواجه نشدن با اختلال، از فیلترشکنی بر روی سیستم خود استفاده نکنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: