صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۰۸
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۱۵

ابتلای۳۰ هزار نفر از کادر درمانی ایتالیا به کرونا

مسئولان بخش بهداشت و درمان ایتالیا اعلام کرده اند، هنوز توانایی ایجاد بالاترین سطح از حفاظت کارکنان را ندارند.

به گزارش راهبرد معاصر در حالی ۳۰ هزار نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان ایتالیا به ویروس کرونا آلوده شده اند که مسئولان اعلام کرده اند، هنوز توانایی ایجاد بالاترین سطح از حفاظت کارکنان را ندارند.

۳۰ هزار نفر از کادر درمان درایتالیا مبتلا شدند
در حالی ۳۰ هزار نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان ایتالیا به ویروس کرونا آلوده شده اند که مسئولان اعلام کرده اند، هنوز توانایی ایجاد بالاترین سطح از حفاظت کارکنان را ندارند.
به گزارش پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان " تی جی ونتی کوآترو اسکای"، موسسه عالی بهداشت و سازمان حمایت‌های مردم ایتالیا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده اند، حدود ۳۰ هزار نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان این کشور به ویروس کرونا آلوده شده اند که حدود نیمی از آن‌ها پرستار و ماما هستند. یعنی برابر با ۱۲ درصد از کل موارد ثبت شده به آلودگی به کرونا از زمان شروع همه گیری ویروس در این کشور. فقط طی ماه‌های مارس تا ژوئیه امسال (اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹) تعداد ۷ هزار و ۶۰۰ نفر به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده اند که این تعداد، برابر با ۲۶.۵ درصد از ۲۸ هزار و ۶۴۰ نفر از بیماران جدید در آن دوره است.
در این گزارش آمده است، تا تاریخ ۳۰ ژوئیه امسال (۱۰ تیر ۹۹) ۲۹ هزار و ۴۷۶ نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان ایتالیا، برابر با ۱۲.۳ درصد از کل ۲۴۰ هزار و ۵۷۸ نفر از شهروندان کرونایی در ایتالیا، به این ویروس آلوده شده اند.
"نینو گارتابلوتا" از مسئولان بهداشت و درمان ایتالیا گفت: این اعداد و ارقام حاکی از آن است، هنوز توانایی تضمین بالاترین سطح از حمایت از آن‌ها را با توجه به تجهیزات و دستورالعمل‌های بهداشتی نداریم.

شمار فوتی‌ها درمصر  به ۳ هزار و ۲۰۱ نفر رسید
شمار جان باختگان کرونا در مصر به ۳ هزار و ۲۰۱ نفر رسید.
به گزارش پایگاه اینترنتی ورلد مترز اینفو، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر به ۷۲ هزار و ۷۱۱ نفر افزایش یافت.
از این تعداد تاکنون ۳ هزار و ۲۰۱ نفر جان باخته و ۱۹ هزار و ۶۹۰ نفر بهبود یافته اند.
 
خبرگزاری صدا و سما
برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: