صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
کد خبر: ۴۹۰۹۵

برنامه دیدارهای امشب از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال + عکس

ظاهرا پیک دوم کرونا در ایران، مثل بنزینی که گوشه های کاغذ را خیس می‌کند و احتمال اشتعال را بالا می‌برد، فوتبال ایران را هم به خود درگیر کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با وجود بحث هایی که از صبح امروز در سراسر رسانه ها مبنی بر بالا گرفتن شیوع ویروس کووید ۱۹ در میان فوتبالیست های باشگاهی درج شده است، مسئولان ورزش و فوتبال در ایران باتوجه به مسئولیت اجتماعی فوتبال، فعلا به دنبال برگزاری بازی ها هستند و ممکن است در صورتی که وضع وخیمی پیش بیاید، شکل و فرمول مسابقات را عوض کنند.

 

شایعات  مربوط به کرونا با تست های تیم فولاد خوزستان آغاز شد و در حال حاضر با تست مثبت چهار بازیکن استقلال ادامه یافته و در نهایت آبیها ترجیح دادند به سفر جنوب کشور نروند و در تهران بمانند البته آنها ممکن است با عادی شدن وضع فردا به جم بروند.

 

سه مسابقه آغازین هفته بیست و سوم در لیگ برتر در شهرهای تبریز، اصفهان و تهران بین تیم های تراکتور - نفت آبادان، ذوب آهن - پیکان و پرسپولیس - شاهین بوشهر جذاب و دیدنی دنبال شد تا فوتبال‌دوستان از پای گیرنده‌های تلویزیون خود از تماشای فوتبال لذت ببرند؛ تا فردا باید دید رقابت های این هفته چگونه ادامه پیدا خواهد کرد. هر چند که احتمالا با توجه به تعویق بازی استقلال، فعلا قرار نیست پرونده هفته بیست و سوم بسته شود./ ورزش سه

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: