صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
کد خبر: ۴۹۲۹۳

آخرین آمار کرونا در ایران امروز ۱۶ تیر / فوت ۱۶۰ هم وطن در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته

ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۱۶۰ نفر از هم وطنانمان را گرفته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا همچنان قربانی می گیرد و شیب ابتلا به کرونا در ایران صعودی است. آمارهای جدید از ابتلای ایرانیان به کرونا و میزان مرگ هم وطنانمان سبب ایجاد نگرانی شده است. آخرین آمار کرونا در ایران را به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در زیر بخوانید:

 

سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید.

 

فوت 160 هم وطن در 24 ساعت گذشته

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص 204083 نفر از بیماران

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۲۰۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۲۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام بیش از 1 میلیون و 820هزار تست تشخیص کووید 19

لاری افزود:  تا کنون یک میلیون و ۸۲۰ هزار و سه آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت هشدار در برخی استان های کشور

وی هشدار داد: استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای گلستان، البرز، کرمان، یزد، همدان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: