صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۳۵
  • دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 29 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 09
کد خبر: ۴۹۸۹۶

تجمع انتخاباتی ترامپ عامل افزایش شیوع کرونا

مقامات بهداشتی شهر تولسا می‌گویند احتمالاً تجمع انتخاباتی ترامپ در این شهر در افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در تولسا مؤثر بود.
 به گزارش راهبرد معاصر به نقل از رویترز ، مسئولان بلندپایه بهداشتی تولسا، در ایالت اوکلاهما می‌گویند احتمالاً تجمع انتخاباتی ترامپ در این شهر در افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در تولسا مؤثر بود.
خبرنگاران چهارشنبه از مسئول بخش بهداشتی تولسا پرسیدند آیا تجمع انتخاباتی ترامپ عامل افزایش مبتلایان در چند روز اخیر است.
وی گفت: در پاسخ به سؤالات درباره اینکه آیا تجمع انتخاباتی ترامپ یا اعتراضات در افزایش مبتلایان تاثیر داشت، همانطور که گفتم در چند روز اخیر تقریباً ۵۰۰ مورد جدید ابتلا داشته ایم. می‌دانیم که بیش از دو هفته پیش چند رویداد (مراسم) بزرگ در تولسا برگزار شد؛ بنابراین گمان می‌کنم (این آمار) با آن رویداد‌ها ارتباط دارد.
دارت هشدار داد چند روز دیگر لازم است تا مشخص شود آیا این افزایش، یک روند است.
کیلی مکننی، سخنگوی کاخ سفید نیز گفت هیچ آمار و اطلاعاتی ندیده است که نتیجه گیری دارت را تایید کند. این در حالی است که تیم مارتا، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: «تب همه شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتی سنجیدیم، به همه ماسک دادیم، و تعداد زیادی ضدعفونی کننده دست در اختیار همه قرار دادیم.»
روشن است که نگرانی‌های رسانه‌ها درباره گردهمایی‌هایی بزرگ، سراسر مربوط به تجمعات انتخاباتی ترامپ است.
 
خبرگزاری صدا و سیما
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: