صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۵۵
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 18
کد خبر: ۵۱۱۴۰

جزئیات فرصت یک ماهه به مشمولان کنکوری

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات فرصت یک ماهه به مشمولان متقاضی شرکت در آزمون دکترا و ارشد را تشریح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص تعویق یک ماهه اعزام مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکتری اظهار داشت: طبق روال سنوات گذشته مشمولانی که تقاضای تمدید دارند می توانند درخواستشان را در سامانه ثبت کنند که بعد از بررسی و در صورت احراز شرایط با درخواست شان موافقت شود.

 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکترا, مشمولانی که در آزمون ارشد و دکترا ثبت نام کرده و برگه ثبت نام را داشته و "تقاضای تمدید" کرده باشند به آنها فرصت یک ماهه داده می شود.

 

وی گفت:مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکترا که اعزام آنها ۱ مرداد باشد بعد از "تقاضای تمدید" اعزام شان به تعویق افتاده و اول شهریور به خدمت اعزام شوند.

 

امیر دریادار دوم رحیمی پور خاطرنشان کرد: این مهلت تعویق یک ماهه برای همه  مشمولان ارشد و دکترا نیست و کسانی که تقاضای تمدید خود را ثبت کردند می‌توانند از این فرصت یک ماهه استفاده کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: