صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۰۰
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 20
کد خبر: ۵۱۴۲۰

بهترین سرور مجازی بورس دارای چه مشخصاتی است؟

یکی از سوالات اساسی فعالان حوزه بورس این است که یک سرور مجازی مخصوص بورس باید دارای چه مشخصات و سخت افزاری بوده، از چه سرعت اینترنتی بهره‌مند باشد و باید آن را از چه شرکتی تهیه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، برای اینکه بتوانید بهترین سرور مجازی بورس را تهیه کنید باید به نکات زیر در هنگام خرید توجه نمائید.

۱- سخت افزار مناسب (اصل قیمت یک سرور سخت‌افزار یعنی تعداد رم و سی پیو است)

۲- سرعت دانلود و آپلود واقعی و اختصاصی

۳- پشتیبانی خوب تلفنی (به این معنی که اگر شما در ۲۰ دقیقه ۱۰ تماس گرفتید حداقل تیم پشتیبانی و فروش به ۷۰ درصد تماس‌های شما پاسخ دهند)

۴- شرکت ثبت شده دارای کد ثبتی

برای تهیه کردن یک سرور مجازی خوب باید دقت نمائید که قیمت سرورها با افزایش رم و سی پی بالاتر خواهد رفت و اگر شرکتی به شما رم و سی پیو کمی می‌دهد مطمئن باشید که آن سرور را بین تعداد نفرات بیشتری تقسیم کرده است.

پیشنهاد ویژه ما

با توجه به موارد و نکات بالا پیشنها ما به شما استفاده از سرور مجازی بورس توشن است.

چرا سرور مجازی بورس توشن؟

۱- پشتیبانی ۲۴ ساعته قدرتمند به همراه مشاوره نرم افزارهای سرخطی (نمره الف)

پشتیبانی یکی از مهمترین مباحث در خرید سرور مجازی است، چون کاربران این سرورها در اکثر مواقع برای وصل شدن به راهنمایی نیاز دارند، آن هم به صورت لحظه‌ای، ما تقریباً ۱۰ شرکت را مورد بررسی قرار دادیم اکثر شرکت‌ها بعد از زمان کاری جوابگو نبودند و تعدادی هم در همان زمان پاسخگوی تلفن نبودند!

۲- قوی‌ترین سخت افزار نسبت به سایر شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی

توجه داشته باشید مبنای اصلی قیمت گذاری یک سرور مجازی، میزان گیگ رم و تعداد هسته سی پی یو است و هرچه این اعداد بیشتر شود قیمت بیشتر خواهد شد و طبیعتاً کارایی بیشتری نیز خواهد داشت.

۳- سرعت دانلود و آپلود واقعی!

توجه کنید که سرور مجازی یعنی یک سرور واقعی بین چند سرور مجازی تقسیم می‌شود، به عبارتی زمانی که لینک یک سرور ۱ گیگ است، یک شرکت این سرور را بین ۱۰ نفر (تعداد سی پی یو و رم اگر کم باشد یعنی تعداد سرورهای مجازی بیشتر خواهند بود) تقسیم می‌کند، بنابراین به هر سرور مجازی فقط ۱۰۰ مگابیت واقعی و اختصاصی خواهد رسید، اما باز هم مشاهده می‌شود که تعداد از شرکت‌ها باز هم با توجه به اینکه منابع پایینی ارائه می‌دهند قید می‌کنند که به طور مثال ۶۰ مگابایت ارائه می‌دهند، این یعنی حداکثر توان یک سرور برای همه! در صورتی که باید ۶۰ مگابایت را قید کنند.

۴- شرکت ثبت شده دارای کد ثبتی

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که از سایتی خرید کنید که مربوط به یک شرکت ثبت شده باشد، اکثر سایت‌ها به صورت شخصی ارائه می‌شوند و ممکن است آدرس محل کار نداشته باشند و بنابراین دسترسی شما به این افراد غیرممکن است، بارها دیده شده است که اشخاص از سایت‌هایی خریداری کرده‌اند که شخصی بوده و بعد از خرید جواب تلفن هم نمی‌دادند با اینکه بارها ذکر کرده‌اند که عودت وجه را تضمین می‌دهیم! به تضمین‌های گفته شده در سایت توجه نکنید، این تضمین‌ها می‌تواند بارها بروز شود، به گفته شدن واقعیت‌ها توجه نمائید.

پیشنهاد می‌کنیم از سایت توشن دیدن کرده و اطلاعات صفحه خدمات سرور مجازی بورس را به طور دقیق مطالعه کنید، همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان توشن بهره‌مند شوید.

برچسب ها
نظر شما