صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 28
کد خبر: ۵۲۵۰۳

آخرین وضعیت سهام عدالت

آخرین وضعیت سهام عدالت را در ادامه این خبر بخوانید.
به گزارش راهبرد معاصر، طبق بررسی های صورت گرفته تا کنون حدود 2 میلیون نفر از طریق کارگزاری ها و بانک ها جهت فروش سهام عدالت مراجعه نموده و حدود 1 میلیون نفر درخواست فروش داشته اند. 
 
 
یش از 3500 میلیارد تومان فروش سهام عدالت انجام شده که تمامی مبالغ فروش رفته تا 3 روز گذشته تسویه و پرداخت شده است. 
 
باقیمانده سفارشات فروش در حال اقدام و انجام می باشد و بنظر می رسد کسانی که تا هفته گذشته درخواست فروش معتبر داشته اند بتوانند باقی مانده وجه خود را ظرف دو الی سه هفته آینده دریافت کنند.
 
 
درخواست فروش کسانی که اطلاعات هویتی و شماره موبایل و شماره شبای آنها مورد تایید قرار گرفته در حال انجام می باشد و کسانی که اطلاعات هویتی آنها دچار نقص بوده درخواست فروش آنها رد شده است و می بایست پس از اصلاح مشخصات مجددا جهت تعیین کارگزار ناظر و درخواست فروش اقدام نمایند.
 
 
در مورد نحوه اصلاح مشخصات کسانی که اطلاعات هویتی آنها مورد تایید قرار نگرفته، بنظر می رسد هنوز روش دقیقی انجام نشده و مشکلاتی وجود دارد که ظاهرا در حال پیگیری و انجام می باشد. به محض دریافت اطلاعات دقیق تر آن را اطلاع رسانی خواهیم نمود. 
 
 
همچنین طبق بررسی های صورت گرفته برخی از کارگزاری ها علی رغم در اختیار داشتن سرویسها و گزارشات لازم از نهادهای مربوطه هنوز نتوانسته اند سیستم پاسخگویی مناسبی برای مشتریان سهام عدالت داشته باشند، (البته بماند هنوز در پاسخگویی مشتریان قدیم آنلاین خود با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.) 
 
 
در مورد کارت اعتباری نیز ظاهرا اقداماتی در این زمینه در حال انجام می باشد و قرار است بزودی عملیاتی گردد. لیکن هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است.
 
 
در مورد دارندگان روش غیرمستقیم آئین نامه ای توسط شورای عالی بورس ابلاغ گردیده ولیکن هنوز بصورت دقیق مشخص نیست در چه زمان و به چه نحوی عملیاتی می گردد. البته مورد اعتراض برخی ذی نفعان از جمله شرکت های سرمایه گذاری استانی قرار گرفته و عمدتا بدلیل تغییر ساختار مدیریتی این شرکت ها می باشد و طبیعتا مقاومت هایی ممکن است از سوی شرکتهای قبلی ذی نفع صورت پذیرد، لذا هنوز روش و زمان اجرایی شدن آن مبهم می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: