صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۰۲
  • پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱
  • Thursday 29 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 01
کد خبر: ۵۳۰۲۱

نتایج قرعه کشی سایپا + اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد. اسامی برندگان قرعه کشی سایپا را در خبر زیر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد. اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در زیر آمده است. نتایج قرعه کشی 4 محصول جدید سایپا بر اساس کدملی نیز اعلام می شود.

 

مراسم قرعه‌کشی محصولات سایپا صبح امروز، شنبه ۱۱ مرداد با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های سایپا  در حال برگزاری است.

 

نتایج قرعه کشی سایپا

 

نتایج قرعه کشی سایپا بلافاصله پس از پایان قرعه کشی از طریق همین سایت اعلام می شود. نتایج قرعه کشی فردا ظهر پس از تایید مقامات ذی ربط اعلام می شود.

 

در قرعه کشی امروز ۸ هزار نفر طی قرعه کشی انتخاب خواهند شد و ۴ هزار نفر نیز معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی، به عنوان رزرو انتخاب می شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.
 
 
در این طرح برای خودرو کوییک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند.
 
 
برای خودرو کوییک.آر نیز ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می شود.
 
 
برای خودرو وانت ۱۵۱ نیز  ۴هزار و ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب شدند.
 
 
وانت۱۵۱ آپشنال نیز ۳ هزار و ۲۷۴ متقاضی داشت که در قرعه کشی امروز هزار نفر به عنوان منتخبین اصلی و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان لیست رزرو انتخاب شدند.
 
 
اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، ظهر فردا اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ثبت نام در طرح جدید مشارکت در تولید سایپا از طریق پورتال اینترنتی این شرکت صورت می گیرد و متقاضیان می توانند نتایج قرعه کشی سایپا را از همین سایت دنبال کنند.

 

تفاوت طرح جدید سایپا با پیش فروش های قبلی

 

این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

 

خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا

 

 پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

 

 

زمان ثبت نام طرح جدید سایپا 


قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز امروز با حضور نمایندگانی از نهاد‌های ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

 

تلاش خودروسازها برای تنوع بخشی و تداوم طرح های فروش



خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: