صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 10
کد خبر: ۵۴۲۹۲

فیلم| شوخی زننده مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با نظرمحمدی

شوخی زننده مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با نظرمحمدی  یکی از مربیان لیگ دسته یک باعث اخراج او  و تعطیل شدن برنامه فوتبال یک شد.

به گزارش راهبرد معاصر شوخی زننده مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با نظرمحمدی مربی تیم رایکای بابل در ارتباط زنده تلویزیونی باعث اخراج او از شبکه ورزش شد.  در این برنامه قرار بود موضوع مسابقات لیگ یک یا همان لیگ ازادگان بررسی شود و حالا با اتفاقات پیش آمده همراه با اخراج این مجری برنامه او نیز تعطیل شده است. برنامه فوتبال یک جمعه هر هفته  از شبکه ورزش با اجرای پوربخش پخش می شد و اخبار لیگ دسته یک را پوشش می داد اما جمعه گذشته پخش نشدن این برنامه باعث گردید که شایعات در مورد اخراج مجری و تعطیلی برنامه بالا بگیرد.

او در مکالمه خود با نظر محمدی از کلماتی استفاده می کند که از نظر عرف جامعه زننده است .

گفته می شود این مجری شبکه ورزش از جمله مجریانی است که علاقه شدیدی به مطرح شدن در شبکه های اجتماعی دارد و گفته می شود دلیل این کار او  همین است تا با این صحبت ها در شبکه های اجتماعی وایرال شود.

 

تعطیل شدن برنامه یا تصادف؟

با این وجود گفته شده است که تصادف پوربخش باعث شده که این برنامه در هفته گذشته پخش نشود هر چند برخی منابع دلیل این امر را شوخی زننده او در برنامه هفته گذشته می دانند. به گفته یک منبع آگاه در شبکه ورزش «ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است».

در جریان تماس تلفنی زنده با نظرمحمدی، مجری برنامه شروع به گفتن صحبت هایی بسیار عجیب در مورد اتفاقات بازی تیم رایکا و تیم مقابل و صحبت های رد و بدل شده بین بازیکنان و نیمکت و تیم می زند که در ابتدا با تعجب نظرمحمدی نیز مواجه می شود اما پوربخش همچنان صحبت های جنجالی خود را ادامه می دهد.

دلیل اصلی عدم پخش برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش چیست؟

رنامه فوتبال یک که مسابقات لیگ یک را پوشش می‌دهد، هر جمعه از شبکه ورزش پخش می‌شود منتهی این برنامه، جمعه این هفته روی آنتن نرفت.

 

اگر چه گفته شده تصادف مجتبی پوربخش مجری این برنامه و حادثه‌ای که برای او به وجود آمده باعث عدم پخش فوتبال یک شده اما اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که پخش نشدن این برنامه علاوه بر تصادف پوربخش دلیل دیگری داشته است.

 

 

یک منبع آگاه در شبکه ورزش به فوتبالی گفت:« ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.»

 

در این ویدیو پوربخش شوخی های عجیب و ناباورانه ای با نظرمحمدی می کند که البته امکان نوشتن آن هم وجود ندارد. ظاهرا پوربخش مثل برخی از مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی علاقه ویژه ای به وایرال شدن دارد و احتمالا به همین دلیل چنین صحبتهایی را مطرح کرده است. صحبتهایی که خود نظرمحمدی هم از شنیدن و صحبت کردن درباره اش تعجب کرده بود اما او هم صحبتها را ادامه داد تا ماجرا به یک جنجال کشیده شود.

 

منبع آگاه در شبکه ورزش درباره تصادف پوربخش گفت:« اگر ایشان تصادف کرده برای آقای پوربخش آرزوی سلامت دارم. شاید ایشان خواسته بگوید اگر دیگر روی آنتن شبکه ورزش نمی آید، دلیلش تصادف است نه صحبتهایی که با نظرمحمدی مطرح کرده است. ایشان چند وقتی بود که در فضای مجازی هم کارهایی کرده بود و تذکراتی دریافت کرده بود اما به این تذکرات گوش نکرد. او پست ها و استوری هایی گذاشته بود که از یک مجری تلویزیونی شبکه ورزش بعید بود.»

 

 

 

 

کار به جایی رسیده که با توجه به کنداکتور شبکه ورزش، قرار است اتفاقات مربوط به هفته های پایانی «لیگ یک» از برنامه شبهای فوتبالی پخش شود تا مشخص شود که دیگر و تا اطلاع ثانوی نباید شاهد پخش برنامه فوتبال یک و همچنین تصویر پوربخش از شبکه ورزش باشیم.

 

البته با پوربخش مجری برنامه تماس گرفتیم تا با او درباره تصادفش صحبت کنیم و همچنین ماجراها و حاشیه هایی که به وجود آمده را از او بپرسیم که او پاسخگو نبود و  فقط چند فریم از تصاویر تصادفش را برای ما ارسال کرد که ماشین او هم از جلو و هم از پشت تصادف کرده و پرس شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: