صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۴۵
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 16
کد خبر: ۵۵۰۴۳

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ را دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا در جهان جولان می دهد و ایران نیز از این ویروس مصون نمانده است. آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه ۲۶ مرداد 99 را در ادامه بخوانید. 

 

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت 147 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

 

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۴۳ هزار و ۲۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۶۳۹ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص ۲۹۷ هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۷ هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند؛ضمن اینکه  ۳۸۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

 

لاری متذکر شد: تا کنون دو میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

پایتخت همچنان در وضعیت قرمز کرونایی

 

وی بیان داشت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

 

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: