صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 17
کد خبر: ۵۵۲۶۹

پاسخ حداد عادل به اظهارات اخیر فتاح رییس بنیاد مستضعفان

حداد عادل به اظهارات اخیر فتاح رییس بنیاد مستضعفان واکنش نشان داد و توضیحاتی در مورد ملک مدرسه فرهنگ ارائه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، چندی پیش پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت که مدت اجاره مدرسه فرهنگ متعلق به حداد عادل تمام شده است و ان ملک به بنیاد مستضعفان بازگرداننده نشده است. حداد عادل به اظهارات اخیر فتاح رییس بنیاد مستضعفان واکنش نشان داد.

 

پرویز فتاح در این برنامه گفت: مدرسه آقای دکتر حداد عادل بود که برای اداره مدرسه فرهنگ این ملک را در منطقه فرشته و الهیه خیابان چناران گرفته بودند که اجاره آن چند بار تمدید شده بود و الان هم مدت اجاره تمام شده است؛ البته مبلغ اجاره این ملک، مبلغ اجاره به روز نبود و با ملاحظه بود.

 

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در حال حاضر با توجه به اتمام زمان اجاره این ملک، آقای حداد عادل باید تصمیم بگیرند یا اجاره روز را بپردازند که با توجه به گرانی اجاره بها، حتماً برای آن‌ها به صرفه نخواهد بود، یا اینکه این ملک را به ما برگردانند که هنوز با این کش و قوس‌ها برنگشته و ارزش آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است و اگر ما آن را تحویل بگیریم حتماً آن را می‌فروشیم و برای خرج کردن آن برای محرومان، درنگ نمی‌کنیم.

 

فتاح اضافه کرد: علاوه بر این ملک، آقای حداد عادل یک زمین گرفته بودند تا در آن مدرسه بسازند و مدرسه فرهنگ خیابان فرشته را تخلیه کنند؛ این زمین سال‌های سال دست ایشان بود، ولی متأسفانه به دلیل قرار داشتن آن بر روی گسل، نتوانستند از شهرداری مجوز بگیرند؛ این زمین ۸ هزار متر و در منطقه هروی است؛ البته ایشان بزرگواری کردند و با پیگیری‌های ما آن را در چند ماه گذشته تحویل دادند که ارزش آن بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است و ما آن را می‌فروشیم و حتماً آن را برای محرومیت زدایی هزینه می‌کنیم. وی در ادامه با اشاره به توئیت فرزندش درباره ملک مدرسه فرهنگ، از آقای حداد عادل عذرخواهی کرد.

 

واکنش حداد عادل به اظهارات اخیر فتاح

غلامعلی حداد عادل با انتشار ویدئویی به ابهاماتی که پرویز فتاح درباره زمین های مدرسه فرهنگ که متعلق به بنیاد مستضعفان است پاسخ داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: