صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۰۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 19
کد خبر: ۵۵۵۳۲

تغییر مجدد ساعات معاملاتی بورس/ بورس گرفتار تصمیمات خلق الساعه

ساعات معاملاتی بورس بار دیگر تغییر یافت و اعلام شد دیگر جلسه معاملاتی صنایع جدا نخواهد بود و زمان معاملات به روند قبلی خود برمی گردند.

به گزارش راهبرد معاصر ساعات معاملاتی بورس که به تازگی و از روز دوشنبه این هفته 27 مرداد تغییر کرده بود بار دیگر قرار است قرار به حالت قبلی برگردد. البته امروز خبری درباره تغییر ساعات جلسات معامله اعلام شد  که در فاصله چند ساعت لغو شد و بنا بر اعلام گودرزی معاونت بازار  ظاهرا زمان بندی جدید ساعت جلسات معاملاتی  انجام نخواهد شد و از روز شنبه کلیه شرکت ها در یک جلسه معاملاتی معامله خواهند داشت.

این تصمیمات در کنار اختلافات درون دولت که در طول دو هفته اخیر منجر به افت شدید شاخص کل بازار بورس شده است اعتراضات بسیاری را برانگیخته است بسیاری نه تنها اعتماد خود به دولت را از دست داده اند بلکه دلیل اصلی ضررهای خود را نیز دولت می دانند.

چند ساعت پیش  سازمان بورس و اوراق بهادر اطلاعیه ای صادر کرده بود که بر اساس آن زمان بندی جلسات معاملاتی بازار بورس تغییر موقتی خواهند یافت که بعد چند ساعت خبر لغو آن از سوی گودرزی منتشر شد. 

دراین اطلاعیه آمده بود: پیرو اطلاعیه شماره 181/77995 مورخ 1399/05/22 درخصوص تغییر موقت زمان‌بندی جلسات معاملاتی بدینوسیله به اطلاع کلیه سرمایه‌گذاران محترم و شرکت‌های کارگزاری می‌رساند، زمانبندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران بصورت موقت از مورخ 1399/06/02 به شرح زیر خواهد بود.

 

  1. جلسه معاملاتی اول: از ساعت 8:30 الی 11:15 ( پیش گشایش 8:30 الی 8:45 )

 

  1. جلسه معاملاتی دوم: از ساعت 11:45 الی 13:45 ( پیش گشایش 11:30 الی 11:45 )

 

جلسه معاملاتی اول:

الف) جدول زمانبندی:

زمان سفارش گیری (پیش گشایش) زمان انجام معاملات (مرحله گشایش و حراج پیوسته)

8:30 - 8:45

8:45 - 11:15


کلیه صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی.ب)صنایع:

جلسه معاملاتی دوم:

الف) جدول زمانبندی:

زمان سفارش گیری (پیش گشایش) زمان انجام معاملات (مرحله گشایش و حراج پیوسته)
11:30 - 11:45  11:45- 13:45


صنایع صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی.ب)صنایع:

شایان ذکر است که کلیه صندوق‌های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملات قابل معامله خواهند بود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: