صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۶
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 24
کد خبر: ۵۶۱۳۲

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۳ شهریور ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ را دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا در جهان جولان می دهد و ایران نیز از این ویروس مصون نمانده است. آمار تلفات کرونا در هفته گذشته در ایران صعودی بود و روزانه حدود 200 نفر از بیماران جان خود را از دست می دادند اما خوشبختانه ایران موفق به مهار موج دوم کرونا شد.ویروس کرونا در کشور جولان می دهد و مسئولان و مردم نگران وضعیت کرونا در کشور هستند. آخرین آمار کرونا در کشور را از زبان سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید.

 

سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۶۱ هزار و ۱۵۰ نفر رسید.

 

فوت 133 بیمار ظرف 24 ساعت گذشته

 

 

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۷۷۶ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص ۳۱۱ هزار و ۳۶۵ نفر از بیماران

 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۳۱۱ هزار و ۳۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

وضعیت شدید ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹

 

 

وی خاطرنشان کرد: ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون سه میلیون و ۶۲ هزار و ۴۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

تهران در وضعیت قرمز کرونایی

 

 

وی هشدار داد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: