صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کد خبر: ۵۷۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات/ استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان شد

وزیر ارتباطات اعلام کرد: علاوه بر سامانه شاد که قرار شد با دستور رئیس جمهور برای دانش آموزان و معلمان رایگان شود، بسته ویژه‌ای را برای دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان طراحی کرده ایم.

به گزارش راهبرد معاصر،  محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز رئیس جمهور دستور داد استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان شود و امروز و فردا جلسه‌ای با سازمان برنامه برای هماهنگی خواهیم داشت که به اپراتور‌ها ابلاغ می‌شود.

 

وی گفت: البته آموزش مجازی صرفا از طریق سامانه شاد پیگیری نمی‌شود و برخی از ابزار‌های دیگر هم استفاده می‌کنند و ما به همین علت بسته ویژه‌ای را طراحی کرده ایم که آموزش مجازی به سمت عدالت آموزشی سوق داده شود و جزئیات این بسته که فراتر از شاد است، تا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

 

وزیر ارتباطات افزود: امروز کار اتصال رایگان بیش از ۸۶ هزار مدرسه در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات به انجام رسید که ظرفیت بالایی را برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم می‌کند و در خصوص دانشگاه‌ها نیز طرحی در حال اجراست که تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و براساس آن حدود هزار دانشگاه در سراسر کشور با فیبر نوری متصل می‌شوند.

 

وزیر ارتباطات تصریح کرد: بسته مخصوص دانشجویان و اساتید برای آن است که آنها بتوانند از ابزارهای آموزش مجازی استفاده کنند و هزینه این نوع آموزش روی دوش آنها قرار نگیرد./ ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
حسنک جان رئیس جمهورمحترم معلمان مرد اکثرا گوشی موبایل هوشمند ندارند اول فکری به حال زیر ساخت ها کنید بعد بگوئید اینترنت رایگان است نت بدون دستگاه به چه دردی میخورد؟