صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کد خبر: ۵۷۳۴۰

تمدید دورکاری ادارات تهران تا ۱۹ شهریورماه

دور کاری ادارات تهران با اعلام استاندار تهران تا 19 شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش راهبرد معاصر دورکاری ادارات تهران بار دیگر تمدید شد. این خبر توسط انوشیروان بندپی  استاندار تهران اعلام شده و او خبرداده است که دورکاری ادارات تا 19 شهریور ماه ادامه دارد.  با شیوع ویروس کرونا یکی از گروه هایی که بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در میان خود داشتند کارکنان ادرات بودند که بر این اساس تصمیم بر دورکاری  آنها گرفته شد و به دلیل شکننده بودن وضعیت شیوع بیماری در تهران این دورکاری چند بار تمدید شده است. اواخر مرداد ماه علیرضا زالی فرانده عملیات مقابله با کرونا تهران تمدید محدودیت‌ها و استفاده از فضای دورکاری حداقل تا اواسط شهریور ضروری است.

25 تیرماه بود که عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفته بود اوج ابتلا کارمندان به این ویروس در اسفندماه بود اما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تعداد کارمندان مبتلا به کرونا و مرگ و میر در بین آنها به کمتر از پنج درصد رسیده بود اما اکنون باز هم این میزان افزایش یافته است.

 

 

به گفته وی در اسفند ماه سال گذشته که با اوج اپیدمی کرونا مواجه بودیم حدود ٢٠ درصد از کارمندان و اکنون کمتر از ۱۰ درصد آنها به این ویروس مبتلا شده اند.

 

دورکاری در ادارات براساس بخشنامه و اپیدمی ویروس کرونا دوباره احصا شده است و دستگاه های دولتی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مکلف هستند بخشی از خدمات خود را از طریق خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه 12 شهریور ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کند شیب کاهش کرونا در استان تهران اظهار داشت: شیب کاهش کرونا در پایتخت و کشور بسیار ملایم است.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه شهروندان به توصیه‌ها مبنی بر سفر نرفتن گوش نکردند و میزان شیوع کرونا در استان تهران تا دو هفته دیگر و بعد از ارزیابی‌ها مشخص می‌شود گفت: طبق توافقات صورت گرفته بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مقرر شد تا بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور با اعمال شرایط سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضور و غیرحضوری صورت می‌گیرد.

 

 

استاندار تهران بیان داشت: کاهش ماندگاری دانش آموزان در مدارس و تعطیلی بوفه‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش آموزان از جمله اقدامات برای مدیریت کرونا در مدارس است.

 

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در هفته جاری و تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه تمدید می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: