صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کد خبر: ۵۷۳۵۶

اخباری که احتمالا بر بورس تاثیر بگذارند

اخبار تاثیرگذار بر بورس طی روزهای آینده  متعدد است که مهترین آن را در زیر می خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر اخبار تاثیرگذار در بورس  شامل اخبار مهم سیاسی و اقتصادی در کشور و در جهان است که می تواند بر روند معاملات بورس تاثیرگذار باشد.  افزایش قیمت شمش فولاد، سفر احتمالی وزیرخارجه سوئیس به ایران، تغییر کانالی قیمت دلار، تایید لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران در شورای نگهبان و آغاز پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه اخباری هستند که ممکن است در زوهای آینده بورس تاثیر گذار باشند.

بر اساس اخبار منتشر شده در معاملات دیروز 11 شهریور قیمت شمش فولاد به نزدیک 10 هزار تومان در هر کیلو رسیده است که کارشناسان بازار معتقدند این موضوع عامل اصلی افزایش آهن در بازار است.

 

همچنین طبق اعلام سفارت سوئیس در ایران وزیر امورخارجه این کشور طی روزهای آتی به کشور ما سفر خواهد کرد.(خبرآنلاین)

 

تغییر کانالی قیمت دلار نیز خبر مهم دیگر برای سهامداران است. دلار در چهارمین روز هفته به کانال ۲۴ هزار تومانی وارد شد. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی توانست با تکیه بر افزایش فعالیت خریداران تا محدوده ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومانی پیشروی کند، ولی از این محدوده میزان فروش‌ها شدت گرفت تا اینکه حدود ساعت ۴ بعدازظهر روی عدد ۲۴ هزار و ۵۰ تومان قرار گرفت.(دنیای اقتصاد)

 

 

همچنین روز گذشته شورای نگهبان لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران یا فرابورس ایران را تایید کرد.

 

در همین حال رئیس سازمان بورس از مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس را آغاز پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه اعلام کرده است.

 

آیا این اخبار می‌تواند در روند آینده بازار سهام تاثیری داشته باشند؟

 

 

 

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: