صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۱۷
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 03
کد خبر: ۵۷۴۸۳

الزام اثر انگشت در انتخابات حذف شد

رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورت و الزامی برای اثر انگشت با استامپ وجود ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر نورمحمد فردی، رئیس ستاد انتخابات البرز در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی که با محوریت تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن معاونت سیاسی روز پنج شنبه برگزار شد، گفت: از امروز ۱۳ شهریور ماه تبلیغات هر دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضاهای مجازی و همچنین در برنامه های صدا و سیمای مرکز استان البرز آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات البرز افزود: تبلیغات هر دو نامزدها باید با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام شود که در این مرحله به لحاظ شرایط موجود و به منظور سلامت مردم هر گونه نشست تجمع و راه اندازی ستاد تبلیعاتی ممنوع است و از طرفی نامزدهای انتخابات مرحله دوم می توانند مرکزی برای امورات اجرایی خود داشته باشند.

فردی گفت: با حضور نامزدها و کمیسیون تبلیغات قرعه کشی برای فعالیت تبلیغات درصدا و سیما برگزار شده و هر کدام از نامزدها می توانند ۶ بار در صدا و سیما در ساعات پر مخاطب ۱۲ ظهر در رادیو و ۹ شب در تلویزیون به صورت ضربدری برنامه ها و اهداف خود را تا پایان تبلیغات تبیین و تشریح نمایند.

او افزود: زمان انتخابات روز جمعه ۲۱ شهریورماه ۹۹ در ۹۰۸ شعبه اخد رای با رعایت نمودن کلیه پروتکل های بهدلشتی انجام می شود و به منظور سلامت مردم این مدت قابل تمدید نیست و از سوی دیگر الزام اثر انگشت افراد در هنگام رای گیری حذف شده است.

رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: نکته مهم و قابل توجه مشارکت مردم در انتخابات است بعضی ها فکرنکنند چون مرحله دوم انتخابات است نسبت به تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشند زیرا یک رای هم اثرگذار است و باید حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است افرادی که متولدین ۲۱ شهریور ۱۳۸۱و قبل از آن هستند می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه در شعب اخذ رای به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

 

باشگاه خبرنگاران

نظر شما