صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 08
کد خبر: ۵۸۱۶۹

نحوه نوبت گیری اینترنتی برای تعویض پلاک تهران

نوبت گیری اینترنتی تعویض پلاک تهران  مدتی است  ایجاد شده و متقاضایان می توانند برای دریافت خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری اینترنتی نوبت دریافت کنند.

به گزارش راهبرد معاصر نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک از اواسط مرداد ماه آغاز شده است و شهروندان تهرانی می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل تعویض پلاک یا شماره گذاری از مرکز مورد نظر خود در مناطق مختلف تهران نوبت دریافت کرده و در زمان مقرر برای دریافت خدمت مراجعه کند.

شهرندان میتوانند با مراجعه به سامانه nobatdehi.epolice.ir  و انتخاب شهر و استان مورد نظر  خدمات مورد نظر خود را از مراکز مختلف دریافت کنند.

این خدمکت در راستای الکترونیکی شدن خدمات پلیس، کاهش مراجعات حضوری و عدم تجمع مردم اتخاذ شده است.

 

نحوه نوبت گیری اینترنتی برای تعویض پلاک تهران + مراحل و  عکس

 

ابتدا باید به سامانه  nobatdehi.epolice.ir  مراجعه کنید. پس از آن نام استان و شهر مورد نظر خود را وارد کرده و بر روی علامت جستجو کلیک کنید تا مراکز ارائه دهنده خدمات را برایتان نمایان کند.

 

 

در مرحله بعد سامانه لیست تمام مراکزی که می توانند خدمات تعویض پلاک را به شما ارئه دهند برای شما نشان می دهد. شما می توانید بر اساس محل زندگی خود یا موارد دیگر مرکز تعصیض پلاک مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی دریافت نوبت کلیک کنید.

 

در مرحله بعد جدول روز و تاریخ برای شما نمایش داده می شود تا تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

خدمات نقل و انتقال وسایط نقلیه سبک(سواری و وانت) ، نیمه سنگین و سنگین

پذیرش خودروهای نیمه سنگین و سنگین در این مرکز تا ساعت 12 می باشد. نوبتهای بعد از ساعت 12 وسایط نقلیه نیمه سنگین و سنگین پذیرش نمی شوند.

در این صفحه همچنین آدرس کامل و شماره تماس مرکزی که انتخاب کرده اید برای شما به نمایش در می آید.

حتی مکان مرکز بر روی نقشه نیز برای مشتری وجود دارد.

 

 

نوبت گیری اینترنتی برای تعویض پلاک تهران + فیلم

 

 

 

نوبت دهی تعویض پلاک در همه مراکز تهران فقط اینترنتی شهریور 99

 

سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

«از امروز خدمات (نوبت دهی) تعویض پلاک در همه مراکز تهران فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود. شهروندان به هیچ عنوان به صورت حضوری مراجعه نکنند. سرورها تقویت شده‌اند و مردم به راحتی می‌توانند برای نوبت‌دهی اینترنتی اقدام کنند. خودروهای دارای پلاک زوج باید در روزهای زوج و پلاک‌های فرد در روزهای فرد به مراکز مراجعه کنند.»

 

 

ساعات کاری مراکز تعویض پلاک خودرو در دوران شیوع کرونا افزایش یافت مرداد 99

در این رابطه سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت کار مراکز تعویض پلاک گفت: «با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا و قرارگیری تعدادی از استان‌ها در شرایط قرمز و هشدار و لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مقرر شد ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یابد.»

 

وی تصریح کرد: «در شرایط کنونی بسیاری از ادارات ساعت کار خود را محدود کرده یا تعدادی از کارمندان خود را به دورکاری می‌فرستند، اما با توجه به آن‌که ارائه خدمت به هموطنان و جلوگیری از معطلی آن‌ها مد نظر پلیس راهور بوده است مقرر شد ساعات کاری مراکز تعویض پلاک که قبلاً از ساعت 7 تا 14 بود به ساعت 7 تا 16 تغییر پیدا کند.»

 

 

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: «از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری تمام مراکز تعویض‌پلاک در کل کشور از ساعت 7 تا 16 بوده و پنج‌شنبه‌ها نیز از ساعت 7 تا 12 است، البته در استان‌هایی با شرایط سفید ساعت کار می‌تواند مثل گذشته 7 تا 14 باشد که این اختیار به رؤسای پلیس راهور استان‌ها داده شده است.»

 

سرهنگ محمدی با تأکید بر این مطلب که داشتن ماسک در ورود به مراکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد به تمهیدات مراکز شماره‌گذاری و تعویض‌پلاک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: «مقرر شد مراجعان در داخل ماشین‌های خود حضور داشته باشند و با توجه به ظرفیت سالن‌ها اجازه ورود به آن‌ها داده شود.»

 

وی گفت: «افراد در بدو ورود به مراکز تعویض پلاک تب‌سنجی می‌شوند و مواد ضدعفونی‌کننده در دسترس افراد قرار می‌گیرد. همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل سالن‌ها نیز به شدت رعایت می‌شود.»

 

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا خاطرنشان کرد: «سلامت و ایمنی مردم اولویت پلیس راهور است و با توجه به افزایش حجم نقل و انتقالات و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یافته است.»

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: