صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 08
کد خبر: ۵۸۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

جزییات سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی

سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی  این امکان را برای شما فراهم  میکند تا از وضعیت دریافت یارانه نقدی سرپرست خانوار اطلاع کامل به دست آورید.

به گزارش راهبرد معاصر سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به آدرس Refahi.ir   امکان استعلام وضعیت دریافت یارانه نقدی  را فراهم می کنند.  بر این اساس افرادی که یارانه نقدی برای آنها واریز می شود می توانند از وضعیت پرداخت یارانه خود را از طریق این سامانه مطلع شوند.

 در این سامانه شما می توانید به دو نوع اطلاعات درباره پرداخت یارانه سرپرست خانوار دسترسی پیدا کنید. اطلاعات نخست مربوط به شماره حسابی است که یارانه نقدی به آن واریز می شود و اطلاعات دوم مربوط تعداد پرداخت و میزان آن است.

 

 

آشنایی با  سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی + عکس

 

برای اطلاع از وضعیت پرداخت یارانه نقدی ابتدا باید به سایت این سامانه به آدرس Refahi.ir مراجعه کنید.  در صفحه نخست دو گزینه روبه روی شما است که با ورود به هر کدام اطلاعات جداگانه ای را دریافت خواهید کرد. نخست اطلاعات مربوط به شماره حساب و دوم اطلاعات یارانه پرداختی. 

 

 

نحوه دسترسی به اطلاعات حساب + عکس

 

با کلیک به بخش مربوط به شماره حساب صفحه ای باز می شود که در آن از شما می خواهد تا کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

 

 

توجه:

كد ملی 10 رقمی خود را فقط به صورت عددی بدون خط تیره و فاصله وارد نمائید.

لطفا سال تولد را به صورت چهار رقمی وارد نمایید برای مثال 1349

در صورتیکه کد چهار رقمی امنیتی خوانا نیست، كد را مجددا فراخوانی كنید.

 

 

پس از وارد کردن اطلاعات  نام سرپرست خانوار، تعداد اعضای یارانه بگیر، کد ملی سرپرست خانوار ، چهار رقم آخر شماره حساب و تاریخ ثبت  یارانه برای شما نمایش داده می شود.

 

 

 

 

نحوه دسترسی به اطلاعات دریافت یارانه + عکس 

 

اگر شما در صفحه نخست بر روی گزینه اطلاعات یارانه پرداختی پرداخت کنید سامانه شما را به صفحه ای هدایت می کند که بازهم باید اطلاعاتی مانند کد ملی سرپرست خانوار و تاریخ تولد وی را وارد کنید.

 

 

پس  از این مرحله اطلاعات مربوط به یارانه پرداختی مربوط به سرپرست خانوار در دسترس است و می توان فهمید که چند نوبت یارانه و به چه میزان پرداخت شده است.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یعقوب شاهی شاهگلی
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
خواهش میکنم که به خاطر خدابه دردماهمبرسید8سال است مایارانه نمیگیرم ونیازداریم واین گرونی سخت شده وهرکجامیرویم جوابی نمیگیرم اینچه عدالتی است ثروتمند ان یارانه مگیرن ولی مانه
صمد
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
سلام من از سال 90 بعد از اینکه به خاطر مهریه به زندان افتادم از همون سال یارانه ام قطع شده و در این مدت 9سال هم هزار بار به فرمانداری و استانداری شهرستانم مراجعه کردم که هر بار از دادن جواب سر باز زدن.من الان 40سالمه و به خاطر خیلی از مسایل خانوادگی مجبورم که تنها تو این شرایط بد به سختی و با بدبختی شبم رو روز و روزم رو شب کنم. کارم سیم کشی هست چند روز کار میکنم و چند هفته کار نیست. حالا یه راه حلی جلو روم بزارید به خدا دیگه خسته شدم از این همه گرونی. یه هفته هست که گوشه خونه از شدت درد و خونریزی افتادم و پوله رفتن برا گرفتن دارو برای همورویید رو ندارم چه برسه به 4ملیون تومان پول عمل همورویید.
یکی تو این مملکت پیدا میشه که به درد منم دوا کنه و به دادم برسه؟