صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 09
کد خبر: ۵۸۲۱۰

آدرس باجه‌های رفع نقص سازمان سنجش ۹۹

آدرس باجه‌های رفع نقص سازمان سنجش ۹۹ مشخص شد. در ادامه متقاضیان کنکور می توانند هرگونه مغایرت را در باجه‌های رفع نقص سازمان سنجش ۹۹ حل کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارت آزمون هر داوطلب حاوی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی وی است و اگر به هر دلیل هرگونه مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی مخاطبان وجود داشته باشد باید آن ها به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند و مشکل را حل کنند. در ادامه خبر آدرس باجه‌های رفع نقص سازمان سنجش ۹۹ را برایتان آورده ایم.

 

یکی از مدارکی که داوطلبان باید در زمان برگزاری کنکور سراسری همراه داشته باشند کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می باشد . این کارت که حاوی اطلاعات ثبت نامی و تاریخ و محل برگزاری آزمون است که توسط سازمان سنجش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

 

ممکن است برخی متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 متوجه اشتباه در مندرجات کارت آزمون شوند ، سازمان سنجش به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات نادرست امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

 

به عنوان مثال داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در بندهای مربوط به اطلاعات فردی ، اطلاعات تحصیلی و... می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1400 نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند .

 

هم چنین در خصوص مغایرت در بندهای مربوط به جنس و معلولیت و... مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص را در نظر گرفته است . با توجه به اهمیت باجه های رفع نقص در این مقاله آدرس و محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰ و زمان مراجعه به این باجه ها را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم .


موارد رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه در باجه های رفع نقص کنکور 1400

 


داوطلبان می بایست پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری کلیه بندهای مندرج بر روی آن را با دقت بررسی نموده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با اطلاعات ثبت نامی خود برای تصحیح آن اقدام نمایند تا در زمان برگزاری کنکور 1400 با مشکل مواجه نشوند .

 

 

داوطلبان می توانند برخی اطلاعات را از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری ۱۴۰۰ ویرایش کنند اما برای ویرایش برخی اطلاعات باید حتما به باجه های رفع نقص مراجعه کنند . از جمله این اطلاعات مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

موارد رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه در باجه های رفع نقص کنکور 1400

 

 

 

آدرس حوزه های باجه های رفع نقص کنکور 1400

 

 

سازمان سنجش آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری ۱۴۰۰ را در تمامی استان ها در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند و داوطلبان لازم است با به همراه داشتن كارت شناسایی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­ دار ) شخصاَ به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند . 

 

برای مشاهده آدرس حوزه های باجه های رفع نقص کنکور 1400 اینجا کلیک کنید.

 

 آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری/ فیلم

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: