صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۱۰
  • پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Thursday 18 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 12
کد خبر: ۵۸۶۶۰

کلاهبرداری با فروش آمپول تقلبی کرونا

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری کلاهبرداران آمپول تقلبی کرونا و کشف سردخانه ۳۲ تُنی کره در شهریار خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر سردار محسن خانچرلی از فوت ۶ تن در اثر تزریق تقلبی آمپول کرونا خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه در ایام کرونا شاهد این موضوع هستیم که برخی بر خلاف دستور وزارت بهداشت مبنی بر عدم خرید داروهای ضد کرونایی که مورد تأیید مسئولان امر نیستند مبادرت به خرید این داروها می‌کنند.

 

خانچرلی با بیان اینکه اخیراً با مراجعه یکی از شهروندان و اعلام فوت پدر بر اثر تزریق آمپول کرونا موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت گفت: فرد شاکی اظهار داشته که ۴ آمپول تقلبی کرونا را به مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از کلاهبرداران خریده است.

 

وی بیان داشت: با انجام اقدامات پلیسی ۲ نفر از کلاهبرداران در شهریار دستگیر شدند و به همدستی ۳ تن دیگر نیز اعتراف کرده اند که با برآوردهای صورت گرفته مبلغی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از این طریق دریافت نموده اند.

 

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه به کشف انبار و سردخانه احتکار ۳۲ تنی کره در شهریار نیز اشاره کرد و گفت: ارزش این کره‌های احتکار شده بنا به نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده و در این زمینه یک تن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شهریار شده است.

 

مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: