صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 14
کد خبر: ۵۸۹۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

احتمال تمدید دورکاری در تهران

لغو دورکاری در تهران خبری بود که دو روز پیش از سوی استاندار تهران اعلام شد اما امروز اخباری درباره احتمال تمدید دوباره دورکاری در تهران شنیده می شود.

به گزارش راهبرد معاصر لغو دورکاری  در تهران  دو روز پیش از سوی استاندار تهران اعلام شد و محسنی بندپی اعلام کرد که کارمندان باید همانند گذشته بر سر کار خود حاضر شوند و تنها افراد پر خطر می توانند همچنان به دورکاری ادامنه دهند.

با این حال امروز اعلام شده است که احتمال تمدید دورکاری تهران وجود دارد.  زالی فرمانده ستاد کرونا تهران اعلام کرده که تهران به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت پرخطر است و بسیاری از محدودیت ها باید مجددا تمدید شود و نظر ما تمدید و استمرار دورکاری است.  به گفته زالی درخواست تجدید نظر در مورد دورکاری کارکنان از سوی این ستاد داده شده است.

 

در طول چند ماه گذشته شیوع کرونا در میان کارمندان ادارات باعث شده بود تا  دورکاری یک سوم کارکنان در ادارات استان تهران در دستور کار قرار گیرد. به طوری که ادامه دار بودن وضعیت قرمز در تهران باعث شده بود این دورکاری چند بار تمدید شود تا این که دیروز محسنی بندپی استاندار تهران اعلام کرد که دورکاری در تهران لغو می شود و همه باید به سر کار خود برگردند.

 

 

لغو دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در مورد وضعیت دورکاری یک سوم کارکنان ادارات اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با یک سوم ظرفیت کار می‌کردند که این وضعیت لغو شده است.

 

وی تاکید کرد: دورکاری برای افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند، همچنان به قوت خود باقی است.

 

استاندار تهران عنوان کرد: هنوز پیک بیماری را داریم و روند بستری روزانه در این استان در حال افزایش است و علی رغم اینکه بعد از دوم مرداد روند ابتلا به کرونا در تهران رو به کاهش بود، اما طی روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان بودیم.

 

 

 

تهران در وضعیت قرمز؛ فرمان دورکاری صادر خواهد شد + فیلم

 

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران گفت: با توجه به آمار و شرایط تهران، ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا حتما تمدید و استمرار دور کاری کارکنان را صادر خواهد کرد. وضعیت تهران نسبت به هفته گذشته متفاوت‌تر است و احتمال سخت‌تر شدن وضعیت در هفته‌های آینده وجود دارد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محم
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
ا سلام آنچه که باعث گسترش کرونا در تهران میشه (70 درصد ) ادارات و کارمندان ادارات هستند که برای سر ساعت رسیدن همه اول صبح برون میان و با مترو اتوبوس و تاکسی به به گسترش ویروس کمک میکنن. والا مشاغل آزاد معمولا از ساعت 9 تازه با آرامش سرکار میرن و باعث ازدهام و شلوغی نمیشن ترو خدا ادارات رو محدود کنید
مادرشاغل
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
پس چرا دورکاری کارمندای بدبخت اعلام نکردن