صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 26
کد خبر: ۶۰۴۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

ثبت درخواست فروش سهام عدالت بانک رفاه/ غیرحضوری

سهامداران بانک رفاه می توانند به دو روش حضوری و غیرحضوری برای فروش سهام عدالت بانک رفاه اقدام کنند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از آزادسازی سهام عدالت، از خرداد ماه سال جاری سهامداران بانک رفاه می توانند به دو روش حضوری و غیرحضوری برای فروش سهام عدالت بانک رفاه اقدام کنند. آن دسته از سهامداران خواهان فروش سهام عدالت خود هستند و در روش مدیریت سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت برای ثبت درخواست فروش سهام عدالت بانک رفاه اقدام کنند. در ادامه خبر راهبرد معاصر نحوه فروش سهام عدالت بانک رفاه و ارزش روز سهام عدالت را برایتات توضیح دادیم.

 

فروش سهام با دو روش مراجعه حضوری به شعب و غیر حضوری از طریق پورتال بانک امکان پذیر است. در شیوه حضوری، مشتریان با حضور در شعب و تکمیل فرم "اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت" و در شیوه غیر حضوری از طریق پورتال بانک اقدام به فروش سهام خود می کنند و بانک پس از فروش سهام، وجه آن را به حساب مشتریان واریز می کند.

 

گفتنی است، در شیوه غیر حضوری، مشتریان می توانند با ورود به پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir و انتخاب گزینه "درخواست فروش سهام عدالت" و تکمیل فرم های هویتی (نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) نسبت به درخواست فروش سهام خود اقدام کنند.

 

 

چگونه اقدام به ثبت سفارش فروش سهام عدالت خود نمایم؟

 

در حال حاضر مجوز فروش 60% از پرتفوی بورسی و فرابورسی سهام عدالت صادر گردیده است. اگر روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده اید، برای فروش فقط کافیست از گزینه ی بالا یعنی "ثبت نام" استفاده فرمایید. کد ملی و شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ورود به سامانه، از گزینه "ثبت درخواست فروش" برای فروش سهام خود اقدام نمایید. از زمانی که سفارش فروش را ثبت می کنید، هر زمان که کارگزاری موفق به فروش سهام شما شود 3 روز کاری بعد وجه آن به شماره شبایی که در سامانه SahamEdalat.ir معرفی کرده اید واریز خواهد شد.

 

چطور از ارزش و ترکیب پرتفوی خود آگاه شویم؟

 

با ثبت نام در این سامانه می توانید از تمامی جزئیات مانند تنوع ، تعداد و ارزش روز هر یک از سهم های موجود در سبد سهام عدالت خود، مطلع شوید و حتی روزانه پرتفوی خود را چک نمایید. اگر قصد فروش هریک سهم های خود را نیز داشته باشید این امکان برای شما به سادگی فراهم گردیده است.
 
 

میتوان سهام عدالت را به پرتفوی شخصی منتقل کرد؟

 
 
خیر! سبد سهام عدالت شما کاملا با سبد سهام شخصی شما(در صورت وجود) متفاوت و تفکیک است. به عنوان مثال سهم فولاد در سبد سهام عدالت شما به هیچ وجه به دارایی سهم فولاد شما در پرتفوی شخصیتان قابل انتقال نخواهد بود.(لذا درخواست تغییر کارگزار ناظر در این مورد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Rahim
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
درتاریخ تیر ماه ۹۹ سیدرصد ازسهام را فرختم درشهریور ۹۹سی درصد دیگه رو فروختم تا الان ۳میلیون ۸۰۰ تومن به حسابم اومده حدود ۳ماه است هیچ پولی برام واریز نشده ایا در روزهای اینده واریزی دارم یا نه خیلی نیاز دارم حالا خو دانی کار گزاری بانک رفاه
Arash
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
من از کارگزاری بانگ رفاه شکایت کردم. و فردا. واقعا پیگیری میکنم و ول کن کارگزاری بانگ رفاه نیستم.
محسن
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
خدا ازتون نگذره ک سهامم رو فروختین ولی پولش نمیدبن بانک ملی تو چقدر گدا زاده بودی من بیخبر بودم اینده بهتون ثابت میکنه بجز خدا هیچ کس برسر قدرت نخواهد ماند دوروزه ماشینم خرابه کنار خیابون افتاده پول ندارم مکانیک ببرن درستش کنه اشغال ماشین ب ناف ما میبندن اونوفت مجلسیا نفریک ماشین مدل بالا با کمترین قیمت با اقساط ۷۰ ماه میگیرن ب نظر خودتون بدتر از اولیا نیستین
مرادبخش پولادزهی
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
فروش سهام عدالت