صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 02
کد خبر: ۶۱۳۳۰

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۱ مهر ۹۹

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۱ مهر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۱ مهر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می‌دهد که هنوز عده‌ای پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نمی‌کنند و همین سبب بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در ایران می‌شود به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در جمعه ۱۱ مهر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

تعداد مبلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت:از دیروز تا امروز ۱۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

 

 سیماسادات لاری، آخرین آمار کرونا اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۴۴۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 

 

وی با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۶۷ هزار و ۸۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

 

تعدادجانباختگان کرونا در 24 ساعت گذشته+ مجموع جانباختگان

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۸۵ هزار و ۲۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و متاسفانه ۴۱۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

 

استان های در وضعیت قرمز و هشدار کرونا

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: