صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۵۳
  • سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 09 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 04
کد خبر: ۶۱۶۲۲

آخرین احتمالات بازار ارز در آینده/زمزمه‌های سقوط شدید قیمت دلار

دلار از دیروز روند کاهشی را آغاز کرده و پیگیری‌های تجارت‌نیوز از بازار ارز حاکی از آن است که میان معامله‌گران زمزمه‌هایی در رابطه با احتمال ادامه یافتن این سقوط وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر  اولین قیمت دلار صرافی ملی روز یکشنبه 27 هزار و 980 تومان بود. اما در کمتر از پنج ساعت با چهار مرتبه کاهش به ترتیب 100، 100، 30 و 300 تومانی در نهایت به 27 هزار و 250 تومان برای فروش رسید.

در بازار آزاد نیز در ساعات اولیه نرخ ارز 29 هزار تومان بود اما طی چند ساعت با کاهش بیش از هزار تومانی، این قیمت به 27 هزار و 700 تومان رسید.

در این میان بازار متشکل ارزی کمترین کاهش نرخ را تجربه کرد. در این بازار دلار روز را با قیمت 27 هزار و 977 تومان آغاز کرد و در حال حضر آخرین ترخ اعلام شده در این بازار 27 هزار و 900 تومان بوده است.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از بازار ارز حاکی از آن است که میان معامله‌گران زمزمه‌هایی در رابطه با احتمال ادامه یافتن این سقوط وجود دارد.

حتی برخی فعالان ادعا می‌کنند به احتمال زیاد در چند روز آینده شاهد ریزشی چند هزار تومانی خواهیم بود. کامبیز افسری، کارشناس بازار ارز نیز این ادعای فعالان را تایید و تاکید می‌کند که پس از رشد شارپی ارز در هفته‌های اخیر کمی کاهش قیمت قابل پیش‌بینی بود.

تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: