صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 05
کد خبر: ۶۱۷۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

خبرخوش برای بازنشستگان + جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان مهرماه 99

افزایش حقوق بازنشستگان از مهرماه همزمان با متناسب سازی و اجرای مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان کلید خورد. جزئیات بیشتر افزایش حقوق بازنشستگان را در زیر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حقوق بازنشستگان کشوری مهرماه 99 افزایش می یابد. افزایش حقوق بازنشستگان با اعمال همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهر 99 خبر خوشی است که یک فعال صنفی امروز آن را منتشر کرده است. افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان همطراز خود بیش از قبل می شود. جزئیات اجرای مرحله دوم افزایش حقوق بازنشستگان مهرماه 99 را در خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

فرج کمیجانی (فعال صنفی بیمه‌شدگان کشوری) که به همراه جمعی از نمایندگان بازنشستگان این صندوق در جلسات با رئیس سازمان برنامه و بودجه شرکت داشته، شایعات موجود در مورد همسان‌سازی را رد می‌کند و می‌گوید: طرح ارزشمند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با نود درصد حقوق ناخالص مشمول کسور شاغلین همتراز، مستند به ظرفیت‌های قانونی و دولت خصوصا اختیارات رئیس سازمان برنامه و بودجه طراحی و به تصویب هیات وزیران رسیده؛ این طرح هیچ گونه شبهه یا ایراد قانونی ندارد و کاملا مطابق قانون انجام گرفته پس هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

 

وی اضافه می‌کند: با توجه به گستردگی کار و لزوم به‌روز رسانی سامانه‌ها و نرم افزارهای صندوق‌های بازنشستگی مطابق دستورالعمل جدید قطعا این موضوع زمان مناسب خود را می‌طلبد و مسئولان، مدیران و کارشناسان صندوق‌های بازنشستگی بصورت شبانه‌روزی در فعالیت هستند تا در اسرع وقت بتوانند احکام را صادر کنند. ما بازنشستگان فقط باید کمی صبر پیشه کنیم و به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنیم و مطمئن باشیم که این کار شایسته حتما در مهرماه انجام خواهد شد

 

 

پرداخت قطعی افزایش حقوق بازنشستگان با حقوق مهرماه

 

 وی تاکید می‌کند: تحت هر شرایط احکام در مهر ماه سال ١٣٩٩ صادر و و مبالغ اضافه شده حتما با حقوق مهرماه پرداخت خواهد شد. همسان‌سازی حقوق شامل همه بازنشستگان کشوری، لشکری، کارافتاده، وظیفه بگیر و .... خواهد شد منتها هر کس با مقایسه شاغل هم طبقه خودش بر مبنای نود درصد حقوق ناخالص مشمول کسور حتما بهره‌مند خواهند شد.

 

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان از مهرماه 99/ فیلم

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آنی
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
دروغه هیچ افزایشی نبود
ناشناس
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
باسلام.به روحانی ونوبخت .ممنون ازاینکه به فکر بازنشستگان هستید.این طرح در دولت گذشته هم بود که به بهانه های مختلف اجرا نشد.واز شما که این امر مهم همسان سازی را سروساملن داد نهایت تشکر رادارم.خدا قوت قهرمانان مبارز.اجرکم عندالله.
سعید
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
متشکریم متشکریم