صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۵۱۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نحوه مشاهده ارزش سهام عدالت؛

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی امروز دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹/مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی+رشد ۷ درصدی دارا یکم

ارزش سهام عدالت امروزدوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ اعلام شد. برای ورود به سامانه سهام عدالت و کارگزاری سهام عدالت با ما همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارزش سهام عدالت یک میلیونی و سهام عدالت 500 هزارتومانی امروز دوشنبه 22 مهر 99 مشخص شد. توجه شما را به ارزش روز سهام عدالت جلب می کنیم. پس از آزادسازی سهام عدالت عده ای اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند. برخی دیگر اما همچنان سهام عدالت را نزد خود نگه داشتند.

 

با افزایش ارزش سهام عدالت تمایل مردم برای فروش سهام عدالت کمتر شد و بالا رفتن سود سهام عدالت نیز انگیزه مردم برای نگهداری سهام عدالت شان را افزایش داد.

 

برای اطلاع از سامانه سهام عدالت، سامانه الکترونیکی سهام عدالت، واریز سهام عدالت و کارگزاری سهام عدالت ما را در سایت تخصصی راهبرد معاصر دنبال کنید.

 

قیمت سهام عدالت امروز دوشنبه 28 مهر 99/ رشد 7 درصدی دارا یکم

 

 در جریان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت برگه‌های ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴/۹ میلیون تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۴/۴ میلیون تومان و ۶۰ درصد آن به ۸/۹ میلیون تومان رسیده است.

 

 

ارزش سهام عدالت برگه‌های یک میلیون تومانی نیز به حدود ۳۰ میلیون تومان رسیده که ۳۰ درصد آن معادل رقمی بین هشت تا ۹ میلیون تومان و ۶۰ درصد آن نیز حدود ۱۸ میلیون تومان می‌شود.

 

برای تغییر شماره تلفن چه باید کرد؟


مرحله اول: هر سهامداری که قصد دارد شماره تلفن خود را تغییر دهد یا نمی‌تواند پرتفوی سهام عدالت خود را مشاهده کند و درخواست فروش دهد، ابتدا باید از پیش روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده باشد.

 

مرحله دوم: سجامی شدن حتی برای مشاهده سهام عدالت الزامی است، سهامداران برای انجام این کار می‌توانند به سامانه سجام به آدرس sejam.ir مراجعه کنند و احراز هویت شوند. پس از انجام این مرحله سهامدار می‌تواند وارد سامانه سهام عدالت شود.

 

مرحله سوم: اگر سهامداری با وجود سجامی شدن به علت این که شماره تلفن به نام خودش نیست نمی‌تواند پرتقوی سهام عدالت خود را مشاهده کند، باید وارد سامانه سهام عدالت شود و در قسمت «مشاهده دارایی سهام عدالت» کد ملی خود را وارد کند. در این مرحله چون شماره تلفن به نام شخص نیست سامانه اجازه ورود نمی‌دهد و گزینه ویرایش شماره تلفن را نمایش می‌دهد.

 

مرحله چهارم: در این مرحله سهامدار می‌تواند شماره موبایلی که به نام خودش است را ثبت کند و دارایی سهام خود را مشاهده کند.

برای این که سهامدار بتواند سهام خود را بفروشد باید کد بورسی از یکی از کارگزاری‌ها بگیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
سلام ختمت کارگذار محترم سهام فروختم پول برام واریز میشد قت شده
بهزاد
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
بانک ملت پرداختش کنید لطفا بانک ملت پرداختش کنید لطفا تجارت نیوز لطفا پیگیری کنید
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
باسلام میخواستم از مسئولین بورس بپرسم آیا شماها در ایران زندگی نمیکنید؟خود دولت میگوید در ایران بیشتر مردم سالمند یا رو به سالمندی هستند خوب با اینوصف یکنفر مثل مادر من که متولد 1307است و دارای سهام عدالت،اما نمیتواند به خاطر کهولت و بیماری از جایش تکان بخورد چگونه میتواند برود احراز هویت شود یا اینکه سیمکارت تهیه کند خوب من که با مادرم زندگی میکنم و شماره خودم را داده ام به سامانه اما سامانه قبول نمیکند حالا شما بگوئید و راهنمائی کنید برای چندرغازی که قراره با هزاران بدبختی به مردم داده شود،این ملت فرتوت چکار کنند اگر گوش شنوا و چشم بینا دارید جواب من و امثال مرا بدهید
ناشناس
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
والکن بابا سجام با احراز هویت شدم چرا ارزش سهامم از ۲۱ تیر ماه بروز نمیشه همتون مثل همین
مرضیه رشیدی
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
موقع فروش سهام نوشتن سه روز بعد از فروش واریز میشه خدایی چرا مردم رو سر کار میذارین من اگه گرفتار نبودم که مگه بیکار بودم وقتم رو برا این جور چیزا صرف کنم چرا مردم رو بازیچه کردین چرا سر کار میذارید ولله بخدا این درستش نیست اگه خدا رو قبول دارین یکم ازش بترسید