صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۴۳
  • پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 28 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 06
کد خبر: ۶۵۷۴۳

احتمال برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی

یک مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی درباره احتمال برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی با پیروزی دموکرات‌ها در آمریکا هشدار داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  یک مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مسبب تسریع روند برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی دانست.

 

این مقام صهیونیست در مصاحبه‌ای با میدیا لاین گفت در صورتیکه جو بایدن در انتخابات پیروز شود، این مسئله به تسریع روند انتخابات در اسرائیل می‌انجامد. این مقام کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به روابط حسنه ترامپ و نتانیاهو گفت نخست وزیر دیگر چنین روابط مستحکمی با کاخ سفید بایدن نخواهد داشت؛ بنابراین نتانیاهو راحتتر خواهد بود تا با برگزاری انتخابات، یک کابینه راست گرای افراطی به جای کابینه میانه رو فعلی تشکیل داده و با کاخ سفید رابطه داشته باشد.

 

این مقام صهیونیست همچنین از احتمال تغییر در سیاست‌های آمریکا در قبال مسئله فلسطین و کرانه باختری با روی کار آمدن یک دولت دموکرات گفت.

 

مقامات رژیم صهیونیستی در روز‌های شمارش انتخابات آمریکا بیشتر موضع سکوت در پیش گرفته اند. هر چند برخی بر این باور هستند که با رفتن ترامپ، نتانیاهو و صهیونیست‌ها متحد سرسختی را در کاخ سفید از دست می‌دهند، ولی این به معنای تغییر اساسی در سیاست‌های آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی نیست. بایدن در اولین گام خود، معاونی با گرایش‌های صهیونیستی را برای خود انتخاب کرد که از پای ثابت‌های لابی صهیونیستی آیپک است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: